Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
10 breed op 18" ET40
- jurgendocx
10 breed op 18" ET40
hoi wjw's, vraagje ik heb velgen op't oog van 10breed op 18" ET40 , mijn vraag is of ik deze onder mijn bus krijg zonder al te veel te moeten veranderen?
- Pascal-141
Die velgen gaan een stuk buiten de carrosserie uitsteken , dan moet je een wielkastverbredingskit steken , wat nogal duur is.
En hou ook rekening met de Politie , jij woont in mijn buurt en ik weet uit eigen ervaring dat de Politie van Mechelen / Heist-op-den-Berg niet echt "tuningminded" is. Ik werd vorig weekend nog gestopt omdat mijn wielen "niet toelaatbaar" zijn . Briefje van het gerecht zou nog volgen kreeg ik te horen ...
En hou ook rekening met de Politie , jij woont in mijn buurt en ik weet uit eigen ervaring dat de Politie van Mechelen / Heist-op-den-Berg niet echt "tuningminded" is. Ik werd vorig weekend nog gestopt omdat mijn wielen "niet toelaatbaar" zijn . Briefje van het gerecht zou nog volgen kreeg ik te horen ...
- Jaap 285
- Contacteer:
Waarschijnlijk krijg je problemen dat het wiel tegen de wielkast komt.
Aan de binnen kant.
Ik rij met 17 inch velgen 8J breed et 45 met een spoorverbreder van 25mm.
banden in de maat 245/45/17, als ik de spoorverbreder er tussen uit haal zit er maar minimaal ruimte tussen de band en de wielkast (binnenzijde)
Als ik jou was zou ik eerst even passen............
succes
Aan de binnen kant.
Ik rij met 17 inch velgen 8J breed et 45 met een spoorverbreder van 25mm.
banden in de maat 245/45/17, als ik de spoorverbreder er tussen uit haal zit er maar minimaal ruimte tussen de band en de wielkast (binnenzijde)
Als ik jou was zou ik eerst even passen............
succes
waar rook is.........was ik er !!!
2.5 TDI (ACV) with 150.4 pk en 399Nm koppel (testbank)
bus verkocht in 2010
huidige bolide : Dodge Ram 2500 Cummins diesel
2.5 TDI (ACV) with 150.4 pk en 399Nm koppel (testbank)
bus verkocht in 2010
huidige bolide : Dodge Ram 2500 Cummins diesel
idd, het wordt telkens erge met de . wordt er echt moe van, heb nog een andere wagen astra-f helemaal uitgebouwd, alles goed gekeurd E-keur enz enz, alle papieren, alles bij, en nog om de haver klap wordt ik van de weg gehaald.
Met me bus heb ik minder problemen momenteel, pas 1x opmerking gehad over me schuifdeur kiel, voor de rest geen tegen gekomen.
wat betrefd die banden, is het neit een goed kopere optie om spoor verbreders er tussen te zetten? heb er geen ervaring mee, maar wil dit zelf maby ook doen.
grt frank
Met me bus heb ik minder problemen momenteel, pas 1x opmerking gehad over me schuifdeur kiel, voor de rest geen tegen gekomen.
wat betrefd die banden, is het neit een goed kopere optie om spoor verbreders er tussen te zetten? heb er geen ervaring mee, maar wil dit zelf maby ook doen.
grt frank
- jurgendocx
- jurgendocx
- Pascal-141
http://www.bus-tuning.dejurgendocx schreef:enig idee waar ik zo'n deur uitzetter kan bemachtigen
Ben er heel tevreden over .
Bestellen via internet , betalen , en het word thuis geleverd .
- jurgendocx
- Multivan Generation
- Contacteer:
- jurgendocx
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je wilt je velgen af gaan draaien?
Dat gaat ten koste van de sterkte.
Enne gezien jouw naam kom je misschien uit België,
en daar zou ik het niet proberen met die velgen
Rode kaart ben ik bang..
Dat gaat ten koste van de sterkte.
Enne gezien jouw naam kom je misschien uit België,
en daar zou ik het niet proberen met die velgen
Rode kaart ben ik bang..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Pascal-141
De ET waarde veranderen door het velghart af te draaien is bij sommige modellen van velgen mogelijk , maar niet aan te raden .jurgendocx schreef:ben je zeker ook met deze ET(40) mss kan ik het opvangen door ze wat af te draaien en hoe zit dat met de voorste 25mm kan ik mee leven
En je kan zowieso slechts enkele mm's afdraaien om bvb van een ET35 naar een ET 38 te gaan , maar veel meer word gevaarlijk , dus 20 of 25 haal je nooit.
Maar aangezien je de velgen toch al gekocht hebt : steek ze er eens onder en bekijk gewoon het geheel eens , misschien valt het nog goed mee