is er iemand die eens enkele maten zou kunnen nemen van de achterste stabilisatorstang?
De maten die ik nodig heb zijn: afstand dat de twee rubbers aan draagarmen uit elkaar zitten (van center tot center gemeten) (maat A), afstand dat de twee rubbers aan de carrosserie uit elkaar zitten (van center tot center gemeten) (maat B) en afstand van een rubber op de draagam tot een rubber aan de carrosserie (loodrecht gemeten , niet schuin) (maat C).
bartt4 schreef:maar als koplampen E-keur hebben mag het dan ook niet? ook niet met goed lichtbeeld? zijn ze in het zuiden wel erg moelijk met bepaalde dingen
bij lichte vracht mag je niets veranderen. (of je moet zorgen dat ze het niet zien )
andere velgen kan nog net als loadindex en dergelijke kloppen.
andere koplampen zal misschien wel iets opvallen?!?
bij lichte vracht mag je niets veranderen. (of je moet zorgen dat ze het niet zien )
ik rijd nochtans probleemloos met Multivan koplampen rond en de Highline velgen bekeken ze niet eens...
Vive La Belgique, 't land waar asielzoekers in Brusselse hotels worden gestopt en de arme Belg zich blauw betaald voor zijn T5je op de weg te houden...
stijnh schreef:is er iemand die eens enkele maten zou kunnen nemen van de achterste stabilisatorstang?
De maten die ik nodig heb zijn: afstand dat de twee rubbers aan draagarmen uit elkaar zitten (van center tot center gemeten) (maat A), afstand dat de twee rubbers aan de carrosserie uit elkaar zitten (van center tot center gemeten) (maat B) en afstand van een rubber op de draagam tot een rubber aan de carrosserie (loodrecht gemeten , niet schuin) (maat C).
alvast heel erg bedankt
Al die vragen van iedereen, waarom en waarvoor? help die man liever, hahaha
bij deze de maten:
A 1160
B 1000
C 230
Succes ermee, en laat wel even weten of het is gelukt
stijnh schreef:is er iemand die eens enkele maten zou kunnen nemen van de achterste stabilisatorstang?
De maten die ik nodig heb zijn: afstand dat de twee rubbers aan draagarmen uit elkaar zitten (van center tot center gemeten) (maat A), afstand dat de twee rubbers aan de carrosserie uit elkaar zitten (van center tot center gemeten) (maat B) en afstand van een rubber op de draagam tot een rubber aan de carrosserie (loodrecht gemeten , niet schuin) (maat C).
alvast heel erg bedankt
Al die vragen van iedereen, waarom en waarvoor? help die man liever, hahaha
bij deze de maten:
A 1160
B 1000
C 230
Succes ermee, en laat wel even weten of het is gelukt