er zijn LMM types met een dunne draad als meesonde, die gaan vrij snel stuk van vervuiling door oa vettigheid van je filter. Die met een plaatje (zoasl die van Mercedes) kunnen er een stuk beter tegen.
Als je LMM vanuit de electronica opgeblazen wordt heb je een groter probleem, dan zou het ook nog weleens aan je motormanagement kunnen liggen........
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
er zijn LMM types met een dunne draad als meesonde, die gaan vrij snel stuk van vervuiling door oa vettigheid van je filter. Die met een plaatje (zoasl die van Mercedes) kunnen er een stuk beter tegen.
Als je LMM vanuit de electronica opgeblazen wordt heb je een groter probleem, dan zou het ook nog weleens aan je motormanagement kunnen liggen........
De LMM!
T4 2.5TDI 102pk lange uitvoering 1999 dubb.cab. 1e eigenaar :)
heb er een met een plaatje,maar ik denk dat het filter van knd het probleem is op het tdi forum was er ook een die dit probleem had.
ik heb de bedrading nagelopen en doorgemeten geen fout te ontdekken du zeg het maar diode is de eenigste op lossing
op het TDI forum verkondigd men dat de LMM alleen funcite heeft voor EGR en roetbeperking, niet voor de motorloop (mits er een diode in de plaats gezet wordt) hier is men daar minder van overtuigd
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
Roger B. schreef:op het TDI forum verkondigd men dat de LMM alleen funcite heeft voor EGR en roetbeperking, niet voor de motorloop (mits er een diode in de plaats gezet wordt) hier is men daar minder van overtuigd
Met diode moet egr dicht zijn, hij roet dan wel veel meer met een diode.(hij krijgt direct de volle mep)
Maar hij gaat wel direct als de brandweer, heb het zelf een keer uitgeprobeerd.
T4 2.5TDI 102pk lange uitvoering 1999 dubb.cab. 1e eigenaar :)
Ga je misschien met draaiende motor door de wasstraat ?? De LMM houd nl niet echt van vocht dus kan ie natte lucht aanzuigen als de waterstralen in je lamellenrooster spuit.
Tis maar een idee?
zal wel blijven roeten hoor, zeker als je bv stil staat en kort gas geeft heb je een wolkje. is normaal ook wel maar nu ietsjes meer.
Of bv bij lomp gasgeven, dus je komt aanrijden, stoplicht staat op rood, uitrollen, stoplicht op groen en gas er vol op dan heb je ook wel wat roetontwikkeling
daimen schreef:heb er een met een plaatje,maar ik denk dat het filter van knd het probleem is op het tdi forum was er ook een die dit probleem had.
ik heb de bedrading nagelopen en doorgemeten geen fout te ontdekken du zeg het maar diode is de eenigste op lossing
Je had het probleem toch ook al voordat je het filter hebt vervangen?
Hoe gaat het nu met je bus?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...