Onze bus is nu een "goede" afnemer van koelvloeistof en waar het blijft??? Vanaf januari al met mijn 4e 5liter bezig
![neutral :ie](./images/smilies/ie.gif)
Al diverse reperatie`s gehad oa nw koppakking en nog niet zo als t moet. Vrijdag gaat hij zijn laatste kans krijgen wat ons betreft (mn mijn man) en gaat hij helemaal uit elkaar de motor word goed nagekeken en komt er een nieuwe kop op, dat is het enigste wat het nog zou kunnen zijn, volgens onze kenners.
De bus T4 is van 1998 en heeft 334.000.00 gereden en zou theoretisch nog wel wat jaren mee kunnen.
Nu willen we graag weten hoeveel druk er op het expansievat hoort te zitten, als de bus meer dan 24uur heeft stil gestaan spuit het koelvloeistof er nog uit als je de dop open draait om hem bij te vullen. Lammert vermoed dat er wat met de dop is zou dat ook kunnen een te zware dop misschien??? Dat hij zijn druk niet kwijt kan en opbouwt in `t vat en zo ook het koelvloeistof ergens weg werkt. Geen lekkage, geen rook uit de uitlaat en geen vreemde geuren in de bus.
Groetjes Fenn@
![fun :driveT4](./images/smilies/t4_driving.gif)