Als je maar niet denkt dat je koffie krijgt!RickyT5 schreef:
Als je een keer een mooie Chevy wil zien rij ik wel een keertje langs!![]()
Groeten Rick

Het lijkt me wel gezellig!
Als je maar niet denkt dat je koffie krijgt!RickyT5 schreef:
Als je een keer een mooie Chevy wil zien rij ik wel een keertje langs!![]()
Groeten Rick
Waarom wil je overstappen dan?ferry395 schreef: Ik ben nu opzoek naar rns510 met multimedia aansluiting etc.
Dus als je niet heel veel haast heb en je wilt evt een pioneer van een jaartje oud dan kan je evt de mijne overnemen.
Mvgr Ferry
Werkt deze goed??zeef schreef:Wij hebben de RNS510 in onze aangepast Multivan. Maar volgens mij past die niet in het dashboard van een Transporter. In ieder geval alvast heel veel plezier ermee!
Bij mij ook niet voor mn alpinepork schreef:Nou een poetslap werkt niet, kan ik je helaas vertellenalpine
![]()
Rick schreef:Ik ben er echt nog steeds niet uit, ik vind het zo lastig.
Ik heb de Kenwood DNX-9240BT op het oog maar het nadeel is dat deze geen afneembaar front heeft. Gezien ik in een multicultureel buurtje woon en er meerdere radio's gestolen worden denk ik dat hij er niet lang in zal blijven zitten. Jammer!
Nu ben ik ook op zoek naar een mooi klapscherm, een RNS of iets anders maar ik heb ook al zitten nadenken over een afdek plaatje of ander anti-diefstal systeem.
Wie heeft de gouden tip?
Nee toch niet zo'n hokRick schreef:Vandaag de Kenwood DNX-9240bt aangeschaft, ik ben benieuwd hoe lang ik de gelukkige eigenaar mag zijn!