Maar to the point :
Simpelgezegd, veel T4's zijn uitgerust met een D3WZ, de "wasserzuheizer" die ervoor zorgt dat bij temperaturen onder de 4 graden deze meehelpt om het koelwater sneller op bedrijfstemperatuur te krijgen, met alle voordelen vandien.
Het gaat om deze :
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
Misschien is er vaker over gesproken, maar weet niet of het was in de zin wat ik me nu afvraag.
De vraag is eigenlijk, of het niet op redelijk eenvoudige wijze mogelijk moet zijn, om deze in te schakelen (idealiter met een -of met de aanwezige- tijdschakelklok), dit in combinatie met de blower in het dashboard. Deze dan ingesteld op "voorruit".
Resultaat ': 's ochtends is koelwater (enigszins) op temp, en de voorruit is ontdaan van ijs.
Bij mij regelt de schakelklok alleen de midden(stand)kachel, dus deze benutten voor het inschakelen van de D3WZ zal niet makkelijk zijn. Eventueel een apart schakelklokje op 12v moet echter geen probleem zijn.
Is het niet een kwestie van op de goede plaatsen (zekeringkast) de verbindigen maken zodat dit kan gaan werken ????
Lijkt me voor veel mensen een ideale oplossing.
Heb met mijn vrouw vaak ruzie wie er onder de carport mag
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
Ziet iemand hier iets in ?