Beste weetjewellers,
Wie kan mij vertellen of de multivan interieur met een aanpassing van een caravelle interieur past in een lwb?? Wij staan op het punt om een T4 aan te schaffen voor het gezin met ideen hem om te bouwen naar een camper!! We laten dan de stoel achter de bestuurder weg en zetten daar een aangepaste keukenblok en een hefdak in van 100x90!! Het bed kan gemaakt worden van die 3 persoonsbank, misschien alleen wat vaste kastruimte creeeren voor de rdw keuring!! Zie ik iets over het hoofd? Wie kan mij helpen de juiste adressen vinden voor een realistisch plan??
Alvast bedankt,
een toekomstige T4-rijder
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
past een Multivan interieur ook in de lwb
past een Multivan interieur ook in de lwb
Het is NOOIT te laat om een T4 te gaan rijden!
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Ja, het kan wel, maar je moet de laadruimte panelen van een verlengde caravelle hebben.
Tevens komt de achterbank meer naar achter te staan dus of je tafel dan nog functioneel is weet ik niet. Uiteraard kun je de bank op de normale positie neerzetten zodat alles aan tot de achterbank hetzelfde is, maar dan past je bedbodem niet goed meer ( je komt 40cm te kort).
Houd er ook rekening mee dat als je de achterbank in de achterste positie zet je niet meer in aanmerking komt voor gebruik van de achterbank tijdens het rijden. ( veilige zone voldoe je niet aan) dus je krijgt het aantal zitplaatsen op je kenteken te staan en das niet echt handig.
Als je meer tekst en uitleg wil, en als het weer mee zit ben ik in Biddinghuizen bij 60jr VW
René 150
Tevens komt de achterbank meer naar achter te staan dus of je tafel dan nog functioneel is weet ik niet. Uiteraard kun je de bank op de normale positie neerzetten zodat alles aan tot de achterbank hetzelfde is, maar dan past je bedbodem niet goed meer ( je komt 40cm te kort).
Houd er ook rekening mee dat als je de achterbank in de achterste positie zet je niet meer in aanmerking komt voor gebruik van de achterbank tijdens het rijden. ( veilige zone voldoe je niet aan) dus je krijgt het aantal zitplaatsen op je kenteken te staan en das niet echt handig.
Als je meer tekst en uitleg wil, en als het weer mee zit ben ik in Biddinghuizen bij 60jr VW
René 150