dus toch niet zo'n rare vraag....jordydereus schreef:rare vraag misschien ..
zitten alle drukleidingen goed vast ?
zijn misschien los geweest , om de groeispriralen te wisselen ...
fijn dat het is opgelost.
veel plezier met je VW !
dus toch niet zo'n rare vraag....jordydereus schreef:rare vraag misschien ..
zitten alle drukleidingen goed vast ?
zijn misschien los geweest , om de groeispriralen te wisselen ...
lekkage = drukverlies, drukverlies = verschuiving van inspuitmoment en minder inspuiten ,dat kan behoorlijk effect hebben, zo veel spuit ie per arbeidsslag ook niet in hoor, als daar een deel van weglekt, en daarbij de latere inspuiting dat kun je zeker merken.spike schreef:ik heb het probleem gevonden
liet de motor stationer draaien en zag dat er een brandstofleiding lekte
de moer iets aan kunnen draaien en weg probleem
dat een beetje lekkage al zoveel invloed heb op de motor had ik niet gedacht
maar alles is weer oke
zeeeeer nuttige bijdrage..........Duveltje-77 schreef:ROOOOOOOOOOOOOOOOOOK
mvg ronald
Bij een Common-Rail motor zal dit het geval zijn , maar bij een klassieke inspuitpomp ?????Duveltje-77 schreef: als een verstuiver lekt zowel buiten als binnen zal het druk in het gehele systeem
dalen dus krijgt geen enkele verstuiver de normale druk
niet helemaal, wat jij zegt is een lijnpomp (zoals op oudere mercedes motoren zat en op vrachtwagens en traktoren.Pascal-141 schreef: iedere leiding heeft in de pomp zijn eigen zuigertje om druk op te bouwen , dus zijn alle leidingen toch gewoon onafhankelijk van elkaar ...