Het gaat toch wel erg makkelijk als de intercooler eraf is.
De eerste 3 vanaf links zijn easy, 4de achter de leidingen is even klooien maar als je je dop en verlenger onder de leidingen legt gaat het erg makkelijk helaas viel de oude dus moeten klooien en uiteindelijk de motorbeschermplaat los moeten halen om hem weer te pakken te krijgen. De 5 is eigenlijk het makkelijkste vond ik.
Het slimste is om je dop met tape aan je verlengertje te tapen, bij de stiften die wat dieper liggen of lastiger te bereiken zijn kan je de stift een klein stukje in de dop doen en ook ligt vasttapen, als hij vast zit trek je de boel weer los.
Nog wel een vraagje, op de oude zat een soort pakkingsvloeistof, is dat echt nodig?
Kwa tijd viel het me nog mee, was 2uur bezig op het gemakje.
Heb er nu Bosch in zitten, zat Beru in die iets korter waren, wat zeggen jullie van de staat, zie foto
![Afbeelding](http://www.rocky-mountain.nl/T4/techfoto/gloeistiften.jpg)