Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ruimte voor crossmotor achterin?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: ruimte voor crossmotor achterin?

Bericht door ferry395 »

He Ricky

Ik denk als ik mijn laadklep open zet dat het wel past, en ja idd twee zwarte crossers met chromen velgen zou wel heel dik staan haha.
Ik ben wel bezig met een soort systeem dat er een waterscooter achterop kan met lier etc,dan wil ik een zwarte seadoo rxp met chroom,maar eerst maar eens kijken of het allemaal wel kan.

Gr Ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
RickyT5
Berichten: 945
Lid geworden op: 07 apr 2009, 11:29

Re: ruimte voor crossmotor achterin?

Bericht door RickyT5 »

Ja zo'n Seadoo rxp is wel heel bruut! Een vriend van mij heeft een gele Seadoo XP, ook een stoer ding. Jammer genoeg gaat hij hem verkopen omdat hij er te weinig tijd voor heeft. Maar is het de bedoeling dat je de Escalade dan met de achterkant het water in rijd? Zo'n rxp is niet te tillen volgens mij...
Rick
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: ruimte voor crossmotor achterin?

Bericht door ferry395 »

Hey ricky

Ja ik heb ook inmiddels al 4 xp tjes gehad super dingen , maar die rxp heeft een achteruit en gaat nog 25 km per uur sneller.
En ik ben bezig met een staalberwerker/bouwer/lasser om een systeem te bedenken ,wat en soort glijbaanmoet worden die ik in drie of vier delen in elkaar kan klikken, en zo dus een glijbaan creeer naar beneden en dan een elctr lier om hem weer naar boven te lieren.
Ooit in italie zag ik een ditser hetzelfde doen uit zijn sprinter.
Gr Ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Plaats reactie