Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
type motor
type motor
hoi !
Ik wil het onderhoud van mijn camionet zelf doen.
Maar voor mijn onderdelen te bestellen ( oliefilter, mazoutfilter,...) moet ik weten met welk TYPE motor ik het maken heb.
Het gaat om een T5 1900 TDi van 2006.
Kunnen jullie aan de hand van deze info weten welk type motor ik heb?
mvg
Klaas
Maar voor mijn onderdelen te bestellen ( oliefilter, mazoutfilter,...) moet ik weten met welk TYPE motor ik het maken heb.
mvg
Klaas
Re: type motor
Dit staat bij de gegevens op de sticker in je onderhoudsmap.
Die ik niet hebvaniac schreef:Dit staat bij de gegevens op de sticker in je onderhoudsmap.
Even op het kenteken kijken hoeveel kW je hebt:
62 kW = BRR
63 kW = AXC
75 kW = BRS
77 kW = AXB
62 kW = BRR
63 kW = AXC
75 kW = BRS
77 kW = AXB
thx Gerrit! die had ik nodig!Gerrit354 schreef:Even op het kenteken kijken hoeveel kW je hebt:
62 kW = BRR
63 kW = AXC
75 kW = BRS
77 kW = AXB
AXD 96 KW
AXE 128KW
AEX 0KW
AXE 128KW
AEX 0KW
Op het gros van de onderdelen sites kun je toch gewoon je kenteken invoeren en heb je gelijk de juiste voertuig gegevens?
Edit:
Ik zie dat je in West Vlaanderen woont? Geen idee of die mogelijkheid ook voor Belgische kentekens bestaat. Hier in Nederland in elk geval wel.
Edit:
Ik zie dat je in West Vlaanderen woont? Geen idee of die mogelijkheid ook voor Belgische kentekens bestaat. Hier in Nederland in elk geval wel.
Klaas D schreef:hoi !
mvg
Klaas
T4 (2002) 2.5 TDI (75 kW)
T5 (2005) 1.9 TDI (77 kW)
T5 (2005) 1.9 TDI (77 kW)
Wat je eventueel wel kan doen om onderdelen te kopen qua onderhoud is naar de site vaan van MANN (filters) http://www.mann-hummel.be" onclick="window.open(this.href);return false;Marcel E schreef:Op het gros van de onderdelen sites kun je toch gewoon je kenteken invoeren en heb je gelijk de juiste voertuig gegevens?
Edit:
Klaas D schreef:hoi !
mvg
Klaas
daar kan je wel al iets vinden maar niet echt motorinformatie.
groeten
En zou er iemand weten welke olie er in de motor moet?
- Cedarcanoe
hej Klaas,
zie hier voor welke olie er in je T5 moet: http://www.weetjewel.com/t5_tips_en_tru ... e_help.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
/Erik (WJW 349)
zie hier voor welke olie er in je T5 moet: http://www.weetjewel.com/t5_tips_en_tru ... e_help.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
/Erik (WJW 349)