ik heb deze liggen samen 50 euro afhalen zaandam
kolibri heeft eeste keus
met lichte gebruikers sporen (opverzoek kunnen foto,s gestuurd worden)
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Sloop camper iets waard?
Re: Sloop camper iets waard?
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Matje, als niemand belangstelling heeft voor het onderste gedeelte heb ik dat wel, heb daar nu een plaatje hardboard zitten (met wat scheuren enzo). Ik ben ook op zoek naar de binnenbeplating van de schuifdeur, alleen zit daar bij mij stof aan de bovenkant?? (net als bij de portieren)
Ik wacht rustig mijn beurt af
Ik wacht rustig mijn beurt af
fotogalerij 1120
achterplaat met lijsten is voor kolibri ( wordt opgehaald)
fotogalerij 1120
ben ff de schuur in geweest daar ligt er nog een zonder bestoffing , met lichte gebruikers sporen(50 euro)
kan je eventueel morgen ophalen zuidervaart 50 schermerhorn die molen ben er na 16 uur
voor aan de weg parkeren en ff belle dan kom ik naar de parkeerplaats
kan je eventueel morgen ophalen zuidervaart 50 schermerhorn die molen ben er na 16 uur
voor aan de weg parkeren en ff belle dan kom ik naar de parkeerplaats
Tot hoe laat ben je daar Matje?? Ik ben eerst naar de puppyreunie van onze hond in Ijmuiden.
Ik probeer op tijd te zijn en geef een belletje als ik er ben of een idee heb hoe laat ik er ben
Enne gebruikerssporen zijn altijd beter dan scheuren van een zwabberende portapotti (jaaaaa die staat sindsdien vastgezet als we hem meenemen)
Ik probeer op tijd te zijn en geef een belletje als ik er ben of een idee heb hoe laat ik er ben
Enne gebruikerssporen zijn altijd beter dan scheuren van een zwabberende portapotti (jaaaaa die staat sindsdien vastgezet als we hem meenemen)
fotogalerij 1120
hangt er vanaf hoe koud het is morgen maar ik denk wel tot 23 uur