Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

tempmeter

vragen over de T4
Plaats reactie
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

tempmeter

Bericht door j.d.hukema »

Enige tijd geleden heb ik het probleem met mijn temperatuur meter op de site gezet.Heb toen een aantal ideen gekregen .Wat is er aan de hand.Na dat ik nieuwe koelvloeistof bij gevult heb en de o ring vervangen heb en de sensor heb laten meten blijft toch mijn temp meter raar doen.Als ik hem start niets aan de hand.Na ongeveer 10 min valt hij terug en komt dan na enige tijd weer keurig op 90 graden staan. Mijn vraag . Toch de print plaat.

Dick
Lars
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 apr 2007, 10:48

Bericht door Lars »

Een half jaar geleden had ik precies hetzelfde. Toen de printplaat van het dashboard uitgebouwd, en volgens instructies netjes gesoldeerd. Het ging lang goed, maar vorige week heeft nu de thermometer het begeven. Overigens was het uitbouwen van de cockpit verrassend eenvoudig. Een uurtje rustig werken en het is klaar. De moeite van het proberen dus wel waard.

Vr. Groet,
Lars
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

temp

Bericht door j.d.hukema »

He lars
Vanmorgen weer laten uitlezen bij de dealer.Kraag nu te horen dat de sensor af en toe een fout melding geeft.Raar bij de vorige meting was hij goed.
Tip van een vw monteur. Als je wilt weten of het de printplaat is moet je als hij op 90 graden staat een keer boven op het dachborb slaan en als hij dan terug valt weet je zeker dat het de printplaat is.Verder zij hij nor dat het ook voor komt dat er een kabelbreuk is.

Dick
Plaats reactie