En ondanks dat mijn voorkeur nog steeds bij de T4 blijft , heb ik enkele dagen geleden toch ook een T5 bijgekocht (naast de T4's die ik al had) .
De T5 is er eigenlijk gekomen uit noodzaak : aangezien de T4 max. 2000kg trekvermogen heeft (op papier toch) , en ik bijna altijd zwaardere aanhangers sleep , heb ik dus moeten opteren voor het 2500kg sleepvermogen van de T5 .
Vandaag heb ik mijn "nieuwe" T5 opgehaald , en er meteen enkele uurtjes kunnen in rijden .
Ik had een wens-lijstje waar mijn "nieuwe" T5 moest aan voldoen , voor ik deze vond heb ik er vele bekeken maar ze voldeden niet aan mijn wensen.Deze voldoet nagenoeg wel , op 1 ding na : ik had graag deurtjes gehad achter , maar t'is toch een klep geworden.
Deze T5 word mijn nieuwe "werkbus" , dus voor mijn dagelijks woon/werkverkeer , en hobbygewijs voor het slepen van mijn aanhangwagens.
Zo heb ik hem gekocht :
![Afbeelding](http://i234.photobucket.com/albums/ee81/granada924/Afb0220.jpg)
![Afbeelding](http://i234.photobucket.com/albums/ee81/granada924/T5-2.jpg)
130PK 2,5TDI Tiptronic
61.000km
De auto heeft net een grote beurt gehad , ook de automaat-olie werd vervangen .
Uiteraard blijft hij niet standaard , er zal in de komende tijd nog wel een en ander aan veranderen ...
Volgende aanpassingen staan al op de "agenda" :
-trekhaak monteren (ligt al klaar)
-alu velgen (zijn al besteld)
-andere radio (ligt al klaar)
-upgrade speakers in deuren/dashboard met versterker (speakers zijn besteld - versterker ligt klaar)
-multivan koplampen (zijn al besteld)
-laadruimte bekleden en opbergbakken in maken
-...