Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Project “van 2.4D naar 2.5TDi” en nu spuiten
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
En weer een dag , het duurt even maar het punt dat we kunnen beginnen met opbouwen komt steeds dichterbij.
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
Groet Rinke
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
Hé Rinke......wat doe jij eigenlijk op zo'n dag........:):):)
Maarruhhhhh, schiet al lekker op zo >>> koud hé op de motor.........
Maarruhhhhh, schiet al lekker op zo >>> koud hé op de motor.........
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
Nou Ernst, mijn taak met mijn twee linker handen bestaat uit, als we beginnen de altijd verse en warme Senseo zetten, de jongens assisteren daar waar nodig is, met staalborstel en met allerhande handige opzetstukken voor op de boormachine de onderdelen van roest ontdoen en weer in de novorox, zink of tectyl zetten of een combinatie hiervan. En niet te vergeten de wjw-forum maken, opruimen en ondersteunen en op het einde van een sleuteldag natuurlijk een en natuurlijk veel :blabla en veel maken.
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
ga je de kat er onder zetten??? zonder pakt de turbo 300 rpm eerder op!
mooie loods waar je daar werkt..... hoe groot is dat wel niet?
mooie loods waar je daar werkt..... hoe groot is dat wel niet?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
Daar ben ik weer met een update.
Afgelopen avonden de achterwielophanging om gezet dit deels in de tectyl de rest komt later anders is het zo een zooitje aan je handen
Verder de tank er onderuit gehaald en de vlotter van de bus in mijn oude tank gezet het lijkt erop dat mijn tank iets groter is...
Ook is de bekabeling naar achter vervangen door de nieuwere kabel en zijn binnen alweer de nodige dingen gemonteerd zoals de pedalen, kachelunit en stuur stangen.
Dus het gaat lekker zo, voor dat alles gemonteerd word eerst schoonmaken en behandelen met of tectyl of vet of dat wat nodig is. Nu het subframe eruit is is ook het motorcompartiment aan de beurt voor een goede schoonmaak en tectyl beurt.
Afgelopen avonden de achterwielophanging om gezet dit deels in de tectyl de rest komt later anders is het zo een zooitje aan je handen
Verder de tank er onderuit gehaald en de vlotter van de bus in mijn oude tank gezet het lijkt erop dat mijn tank iets groter is...
Ook is de bekabeling naar achter vervangen door de nieuwere kabel en zijn binnen alweer de nodige dingen gemonteerd zoals de pedalen, kachelunit en stuur stangen.
Dus het gaat lekker zo, voor dat alles gemonteerd word eerst schoonmaken en behandelen met of tectyl of vet of dat wat nodig is. Nu het subframe eruit is is ook het motorcompartiment aan de beurt voor een goede schoonmaak en tectyl beurt.
Laatst gewijzigd door Rimu op 29 okt 2010, 09:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
Gaat zeker snel, Rinke !! Beter !! Kloten van je oog, NIET ziek melden he !!!!!!!! :):):)
Mzzl Ernst.
Mzzl Ernst.
- René
- Berichten: 5280
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Re: Project “van 2.4D naar 2.5TDi”
Plaats meteen dat hitte schild wat tegen het schutboard aankomt , kun je nu mooi bij.
Fantastische reportage zo.
René
Fantastische reportage zo.
René
Laatst gewijzigd door René op 29 okt 2010, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.