Mijn bus start tot op heden altijd mits ik voorgloei (vooral in het begin vergeten). Maar het lijkt echt altijd alsof de accu zowat morte is. Is dit normaal, als in de startmotor trekt echt zoveel Ampéres, of doe ik er verstandig aan om mijn startmotor en accu na te kijken? De motor draait 1 keer en slaat aan en toch lijkt het er op dat een tweede keer met geen mogelijkheid zou lukken.
En dan mn sidebars. Die zijn beiden wat krom. Heeft iemand ze wel eens gericht, of laten richten? Ik dacht aan een paar handschoenen, gasbrander en een flinke moker namelijk :klappen
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Start raar en sidebars richten...
-
Start raar en sidebars richten...
T4 AHY zonder EPS, CC en stoelverwarming. Aangepast voor rolstoelvervoer.
-
Beste mensen,
Ik vraag toch echt iets simpels waar op zijn minst 100 mensen op antwoord kunnen geven.....
Start jullie bus ook alsof de accu dood is? Is de compressie echt zo hoog, slaat hij meteen aan? etcetcetc. Kan iemand antwoorden aub want ik ken geen andere T4 rijders in real life.. nog niet ieg
Ik vraag toch echt iets simpels waar op zijn minst 100 mensen op antwoord kunnen geven.....

Start jullie bus ook alsof de accu dood is? Is de compressie echt zo hoog, slaat hij meteen aan? etcetcetc. Kan iemand antwoorden aub want ik ken geen andere T4 rijders in real life.. nog niet ieg
- harry t5 191
Okay,
Zal ik het dan proberen?
Het kan inderdaad zo zijn dat je accu op z`n end is.
Er is dan voor 1keer gloeien en starten stroom,maar voor de tweede keer starten valt de spanning teveel terug en gaat de motor niet meer rond.
Je zou de accu even kunnen laten testen bij bv een autoshop of zo.
Je kunt ook even je lampen aan doen ,dan starten en kijken of je dashbord verlichting of binnen verlichting zwak gaat branden.Dan is je accu ook zwak.
Mijn auto start in 1 slag,weet eigenlijk ook niet beter!
Dus kijk naar je accu

Zal ik het dan proberen?

Het kan inderdaad zo zijn dat je accu op z`n end is.
Er is dan voor 1keer gloeien en starten stroom,maar voor de tweede keer starten valt de spanning teveel terug en gaat de motor niet meer rond.
Je zou de accu even kunnen laten testen bij bv een autoshop of zo.
Je kunt ook even je lampen aan doen ,dan starten en kijken of je dashbord verlichting of binnen verlichting zwak gaat branden.Dan is je accu ook zwak.
Mijn auto start in 1 slag,weet eigenlijk ook niet beter!
Dus kijk naar je accu

groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
- Ron Mokum 383
-
Heren, bedankt!
Ik ken wel iemand met stalen steunbalken waar ik die bars mee kan richten. Goed idee. Startmotor check ik vanavond als ik de dempers er onder zet.
Ik heb vanochtend even getest, een paar keer gestart. Na die eerste keer starten kan ik zo vaka starten als ik wil, het gaat vrij normaal. Alleen die eerste keer klinkt het alsof hij niet meer wil. Vage actie...
Ik ken wel iemand met stalen steunbalken waar ik die bars mee kan richten. Goed idee. Startmotor check ik vanavond als ik de dempers er onder zet.
Ik heb vanochtend even getest, een paar keer gestart. Na die eerste keer starten kan ik zo vaka starten als ik wil, het gaat vrij normaal. Alleen die eerste keer klinkt het alsof hij niet meer wil. Vage actie...