Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Centrale vergrendeling en alarm plaatsen non vw

vragen over de T5
Plaats reactie
fridofreak
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 dec 2010, 23:27

Centrale vergrendeling en alarm plaatsen non vw

Bericht door fridofreak »

In onze t5 zit geen cv en ook geen alarm nu had ik eens op het net rondgekeken en had deze er zien staan:

http://www.shop4cars.nl/beveiliging-ele ... ensor.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.shop4cars.nl/beveiliging-ele ... stuks.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zou dit degelijk zijn?
Zal dit geen problemen geven qwa electro van de t5 zelf?
En kan ik de sleutels laten kopiëren (frezen) naar diegene die in de set zitten?

Alvast bedankt
Fridofreak
Gebruikersavatar
Sjweeswurmke
Berichten: 66
Lid geworden op: 18 jul 2010, 21:44
Locatie: Brunssum
Contacteer:

Re: Centrale vergrendeling en alarm plaatsen non vw

Bericht door Sjweeswurmke »

ik zou het niet doen.
Maatje van me heeft ook spy en alleen maar ellende. Het is goedkoop maar werkt gewoon niet.
Weet niet of er voor T5 ook votex modules zijn.
CASINI
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 mar 2007, 11:45
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Centrale vergrendeling en alarm plaatsen non vw

Bericht door CASINI »

Ik heb vanuit pon de alarm ook zeer slecht moet veel uitstappen en weer op slot doen en tot 10 tellen en dan weer hopen dat hij start er staat dan KUMPLUNG GRRRRRRRRRRRRRRRR
Je zit tegenwoordig langer vast in het verkeer dan in de bajes.
fridofreak
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 dec 2010, 23:27

Re: Centrale vergrendeling en alarm plaatsen non vw

Bericht door fridofreak »

Heeft er iemand ervaring met het achteraf plaatsen van een cv en alarm?
Had dan ook graag het merk (of kan ik dit bij vw zelf halen) en de werkwijze geweten.
Ben nu ook te weten gekomen dat ik een soort van sleepleiding moet plaatsen om voltage in de schuifdeur te krijgen om het pompje te bedienen weet daar iemand iets meer over?

Ben nu ook van het idee spy afgestapt, wil wel dat het goed werkt!

Thanks!
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Centrale vergrendeling en alarm plaatsen non vw

Bericht door heemskerk »

fridofreak schreef:Heeft er iemand ervaring met het achteraf plaatsen van een cv en alarm?
Had dan ook graag het merk (of kan ik dit bij vw zelf halen) en de werkwijze geweten.
Ben nu ook te weten gekomen dat ik een soort van sleepleiding moet plaatsen om voltage in de schuifdeur te krijgen om het pompje te bedienen weet daar iemand iets meer over?

Ben nu ook van het idee spy afgestapt, wil wel dat het goed werkt!

Thanks!
Vw zelf gebruikt DEFA alarmsystemen als ik het goed heb bovendien moet het een en ander wel can-bus ready zijn? Even de zoekfunctie gebruiken misschien?

Wat bedoel je overigens met sleepleiding? Als laatste: er zit geen (vacuum)pompje in de schuifdeur, bij mij is alles electromachnetisch (soort van motortjes)
fridofreak
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 dec 2010, 23:27

Re: Centrale vergrendeling en alarm plaatsen non vw

Bericht door fridofreak »

heemskerk schreef:
fridofreak schreef:Heeft er iemand ervaring met het achteraf plaatsen van een cv en alarm?
Had dan ook graag het merk (of kan ik dit bij vw zelf halen) en de werkwijze geweten.
Ben nu ook te weten gekomen dat ik een soort van sleepleiding moet plaatsen om voltage in de schuifdeur te krijgen om het pompje te bedienen weet daar iemand iets meer over?

Ben nu ook van het idee spy afgestapt, wil wel dat het goed werkt!

Thanks!
Vw zelf gebruikt DEFA alarmsystemen als ik het goed heb bovendien moet het een en ander wel can-bus ready zijn? Even de zoekfunctie gebruiken misschien?

Wat bedoel je overigens met sleepleiding? Als laatste: er zit geen (vacuum)pompje in de schuifdeur, bij mij is alles electromachnetisch (soort van motortjes)

Wel ja "sleepleiding" ik bedoel dat ik toch 12 volt in de schuifdeur zelf moet krijgen om de bediening van de cv te laten werken.
Begrijp je?
In de portieren zitten al kabels van luidsprekers of derde stoplicht, maar in de schuifdeur zit niks in van bekabeling.
Plaats reactie