Bij mijn schuifdeur (102 pk, ACV, 1998) zit geen palletje voor het kinderslot zoals omschreven in de handleiding.
Is dit omdat ik de dubbel cabine later heb ingebouwd?
Wat kan ik hieraan doen ? want die kleine gup van net 1 jaar zit met de deurklink te spelen en ook de deurpin is niet veilig meer dus ik ben bang dat eerdaags op de snelweg opeens de deur open staat.
Groet,
Victor
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
kinderslot schuifdeur
- Wim T4 935
Het kinderslot is niet standaard op de schuifdeur van de T4. Het kon af fabriek als optie worden besteld en eventueel ook later worden ingebouwd door een goedwillende dealer. Toen ik mijn 1e T4, een occasion, kocht was inbouw nog onmogelijk maar toen diezelfde mijn nieuwe afleverde en er geen kinderslot, wat wel was besteld, geplaatst was konden ze het ineens wel achteraf inbouwen.

Wim

Wim
kinderslot
Hoi Victor,
Kijk ff bij Tips en Trucs van de T4 daar staat bij beveiliging een beschrijving hoe je dit zelf kunt oplossen. Voor weinig geld een goed gevoel want het zal je gebeuren dat je kleine hem toch open krijgt en eruit zodemaraakeld.
Gr Patrick
Kijk ff bij Tips en Trucs van de T4 daar staat bij beveiliging een beschrijving hoe je dit zelf kunt oplossen. Voor weinig geld een goed gevoel want het zal je gebeuren dat je kleine hem toch open krijgt en eruit zodemaraakeld.
Gr Patrick