Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Afslaan vw t4 transporter

vragen over de T4
Plaats reactie
Gijsbertus
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2010, 16:52

Afslaan vw t4 transporter

Bericht door Gijsbertus »

Het gaat om een T4 automaat benzine 1997. Volkswagen bestel 1.0 B 85 KW AUT. 2.5 5 cilinder benzine

Onder het rijden valt de motor uit. We hebben de relais 103 vervangen voor een nieuwe nu valt de moter pas na ongeveer 30 minuten uit en is de relais weer warm geworden (bij de oude gebeurde dit eerder en vaker dus al een verbetering) ook hebben wij de injectors vervangen en door de benzine een flesje gegooid voor het reinigen van de benzieneleidingen etc.
Als de auto is afgekoeld start de auto weer/// de computer geeft geen foutmelding.
Wij hebben gelezen dat het ook aan de bombine kan liggen en hallgever ik ben a technies dus ik weet het niet graag uw reactie hier op want wij vinden dit probleem erg gevaarlijk.

Hopelijk dat iemand ons hierbij kan helpen.

Groet bert
Laatst gewijzigd door Gijsbertus op 13 dec 2010, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Afslaan vw t4 transporter

Bericht door Harry 341 »

Ook goedenavond,welkom op weetjewel.......
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: Afslaan vw t4 transporter

Bericht door rick_k »

Hmm makkelijk dit.
Watvoor motor? Alleen last met warme motor? Benzine alleen of ook LPG? Wanneer valt ie uit? Onder vollast of onder nullast of deellast?

Eerst proberen alle gegevens te verzamelen want zo is het wel een heel groot gisplaatje.

mvg Rick
Gijsbertus
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2010, 16:52

Re: Afslaan vw t4 transporter

Bericht door Gijsbertus »

Gijsber[size=150][youtube][/youtube][/size]tus schreef:Het gaat om een T4 automaat benzine 1997. Volkswagen bestel 1.0 B 85 KW AUT. 2.5 5 cilinder benzine

Onder het rijden valt de motor uit. We hebben de relais 103 vervangen voor een nieuwe nu valt de moter pas na ongeveer 30 minuten uit en is de relais weer warm geworden (bij de oude gebeurde dit eerder en vaker dus al een verbetering) ook hebben wij de injectors vervangen en door de benzine een flesje gegooid voor het reinigen van de benzieneleidingen etc.
Als de auto is afgekoeld start de auto weer/// de computer geeft geen foutmelding.
Wij hebben gelezen dat het ook aan de bombine kan liggen en hallgever ik ben a technies dus ik weet het niet graag uw reactie hier op want wij vinden dit probleem erg gevaarlijk.

Hopelijk dat iemand ons hierbij kan helpen.

Groet bert
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Afslaan vw t4 transporter

Bericht door Roger B. (11)61 »

prachtig Bert, je hebt de quote-funktie gevonden................maar daarmee geef je nul komma nul meer info dan je in het eerste bericht al had staan....

Rick vroeg meer info dan in dat bericht staat................ :bonk :muur
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
DNS
Berichten: 1091
Lid geworden op: 12 mei 2009, 20:02
Locatie: NOP

Re: Afslaan vw t4 transporter

Bericht door DNS »

Afslaan als 'ie warm is en weer starten na afkoelen klinkt als een defecte toerentalsensor, maar dat moet volgens mij een foutcode opleveren.
Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe) :toppie
Plaats reactie