Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ervaringen met bleu-tooth radio

vragen over de T4
Gert Jan de J
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jul 2010, 11:05
Locatie: Breda

Re: Ervaringen met bleu-tooth radio

Bericht door Gert Jan de J »

Tinus schreef:
Roger B. (11)61 schreef:
Gert Jan de J schreef: Een T4 camper maakt altijd meer lawaai,
Gert Jan
waarom zou een camper meer lawaai maken dan een gewone T4?
Euh... potjes, pannetjes, bestek..enz enz ... :bifun :bifun :bifun

Precies, Tinus begrijpt het tenminste :toppie , alle losse rotzooi die je toch altijd bij je hebt.
Maar daarnaast toch ook wel dat je in feite met een enorm gat in het dak rijdt.
Daar ligt dan wel een mooi hefdak overheen, maar toch komt er meer geluid van buiten naar binnen.
T4 TDI California Advantage 2000
:campingT4
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Ervaringen met bleu-tooth radio

Bericht door Roger B. (11)61 »

maar een (fabrieks)camper is volledig bekleed, heeft gedeeltelijk zelfs dubbel glas..... ik weet niet of je weleens 140 over de snelweg hebt gereden met een kale T4 zonder tussenschot en zonder laadruimtebekleding......., maar zoveel herrie krijg je met potjes pannetjes en dergelijke niet veroorzaakt hoor
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Viking
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2012, 22:15

T5 radio ontvangst

Bericht door Viking »

Uit de reacties tot eind 2011 bleek dat de ontvangst van de radio in de T5 nogal problemen gaf. Diverse oplossingen werden gezocht en de fabricant, de importeur en fa Hegeman kwamen voorbij. Mijn vraag is, is er een acceptabele oplossing gevonden voor het probleem?
Mijn T5, nieuw gekocht met een Kenwood heeft grote problemen met de ontvangst. Door de dealer zijn ,,deskundigen,, bezig geweest met het zoeken naar een oplossing? En niet gevonden.

Komende donderdag breng ik de auto voor de 5e keer, een plan van aanpak heeft men nog niet. Wie wel?
Gebruikersavatar
Harry62
Berichten: 1109
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:23
Locatie: Heino
Contacteer:

Re: T5 radio ontvangst

Bericht door Harry62 »

Viking schreef:Uit de reacties tot eind 2011 bleek dat de ontvangst van de radio in de T5 nogal problemen gaf. Diverse oplossingen werden gezocht en de fabricant, de importeur en fa Hegeman kwamen voorbij. Mijn vraag is, is er een acceptabele oplossing gevonden voor het probleem?
Mijn T5, nieuw gekocht met een Kenwood heeft grote problemen met de ontvangst. Door de dealer zijn ,,deskundigen,, bezig geweest met het zoeken naar een oplossing? En niet gevonden.

Komende donderdag breng ik de auto voor de 5e keer, een plan van aanpak heeft men nog niet. Wie wel?
Je bent duidelijk gefrustreerd. :ie
5 keer terug omdat de ontvangst niet goed is?
- Andere radio geprobeerd, is toch simpel om te testen voor een dealer.
- Losse antenne geprobeerd, is ook simpel te proberen.
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Plaats reactie