Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vraag over lmm
- jurgendocx
vraag over lmm
ik heb zo wat aant neuzen geweest op de site hier en heb zo gezien dat een lmm van Pierburg een verschil geeft in trekkracht waar kan ik zo iets bemachtigen en help dat ook als je al een powerbox hebt steken. en wat kan ik nog doen om de trekkracht te verbeteren buiten de EGR en KAT 

- jurgendocx
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: vraag over lmm
Dit is niet juist!jurgendocx schreef:ik heb zo wat aant neuzen geweest op de site hier en heb zo gezien dat een lmm van Pierburg een verschil geeft in trekkracht waar kan ik zo iets bemachtigen en help dat ook als je al een powerbox hebt steken. en wat kan ik nog doen om de trekkracht te verbeteren buiten de EGR en KAT
Het maximale koppel blijft hetzelfde omdat dit begrensd wordt door een kenveld in de motorcomputer! Het maximale koppel wordt wel iets eerder bereikt doordat de LMM van Pierburg, sneller zijn maximale waarde bereikt.
Maar nogmaals, het koppel zal niet toenemen bij het plaatsen van een andere LMM.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...