Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

luchtvering t4 transporter

vragen over de T4
Plaats reactie
ronvansterkenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2011, 16:42

luchtvering t4 transporter

Bericht door ronvansterkenburg »

Hallo, wie kan mij helpen, ik ben op zoek naar luchtvering voor mijn t4 transporter. In principe heb ik alleen voor de achterzijde nodig. wie weet wie dit kan leveren? Alvast bedankt.
repelsteeltje
Berichten: 1223
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:41

Re: luchtvering t4 transporter

Bericht door repelsteeltje »

een ding weet ik wel, op de vooras van een t4 is het door de torsievering niet mogelijk om met luchtvering te werken.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33931
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: luchtvering t4 transporter

Bericht door Multivan Generation »

Er zijn een aantal weetjewellers die het hebben.
Neem eens contact op met VB airsuspension.

Ik hoop dat die andere mensen ook reageren :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
ronvansterkenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2011, 16:42

Re: luchtvering t4 transporter

Bericht door ronvansterkenburg »

vb kan leveren maar dat gat een dikke 2500 euro kosten en dan moet voor minder kunnen volgens mij.Ik hoop dat gene die al een luchtvering hebben willen reageren
Gebruikersavatar
doka Rick
Berichten: 437
Lid geworden op: 20 jan 2007, 20:14
Locatie: Lochem

Re: luchtvering t4 transporter

Bericht door doka Rick »

Dag Ron,

Ik lees net dat je opzoek bent naar luchtvering voor je T4 en dat je hoopt dat er mensen reageren die het onder hun auto hebben zitten.

Nou heb ik al jaren een luchtgeveerde achteras onder mijn pick-up. Toen ik deze auto kocht had ik nog een camper unit en dan is een luchtvering een uitkomst want je hebt verzwaarde vering nodig om een beetje ontspannen te kunnen rijden met zo'n unit achterop. Maar de rest van het jaar rijdt je dan rond met een stotende, huppelende kont.

Voor mij is het niet zo moeilijk om dit onder te bouwen want ik ben werkzaam bij VB Airsuspension en doe daar de ontwikkeling van de sets.

Ik lees in je mail dat je de kostprijs te hoog vind. De prijs die je gekregen hebt is van een compleet automatisch systeem dat reageert op belading verschillen zonder dat je dit zelf moet instellen. Dat zit ook bij mij op de auto en werkt perfect ( wat zou je anders kunnen zeggen als je er zelf mee bezig bent geweest?)

er zijn ook andere systemen te bedenken die de prijs aardig drukken. Gelukkig houd ik me bezig met techniek en niet met verkoop, maar ik kan je best helpen als je er een aantal vragen over hebt. Het blijft ook een beetje hobby, toch?

belangrijk om te weten is ; wat wil je bereiken en wat verwacht je ervan? Waar gebruik je het voor: heb je een camper of camper unit of wil je lading vervoeren? Zoek je comfort?


Laat maar eens horen wat je wilt. je kunt me ook een mail sturen rechtstreeks, geen probleem.
Waar woon je ? Ik woon in Lochem, misschien kom je eens in de buurt en kun je het bekijken.

Groeten Rick
Plaats reactie