Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Km stand carpass ??

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Km stand carpass ??

Bericht door Jurgen VH »

Thx for all the comments hij is .... de mijne geworden :driveT4
Hier zijn een paar fotokes heb hem gekocht voor 2375€ tis nen '98 met 244dkms KWB 120pk en voor de centjes vindt ik de algemene staat best wel ok er is hier en daar wel wat werk aan maar hij bolt wel goed en zelfs de blauwe rook is verdwenen ik weet niet of dit aan de 17° lag of dat het komt doordat de verkoper er nog is mee gereden had voor de keuring. (hiervoor had de wagen dagen of mss wel een week stil gestaan). Enkel de verwarmingknop koud/warm zit vast het kabeltje werkt perfect want nu kan ik met het kabeltje de temperatuur regelen ipv met de knop !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding wat ontbreekt er hier ??
Afbeelding idd dit is opnieuw gespoten ivm roest maar de verkoper had de vijzen verloren

Afbeelding dit moet later nog is bijgewerkt worden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding verwarmingsknop die vast zit warm/koud

Afbeelding voorlopig kan het zo geregeld worden met het kabeltje

Weet er soms iemand waar ik een repair manual kan downloaden heb het hier effe opgezocht en kon het niet vinden te veel hits kreeg ik als melding liefst in NL of engels mag ook :D

Grtz J
Beckontheroad
Berichten: 2139
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Km stand carpass ??

Bericht door Beckontheroad »

Jurgen VH schreef:Dit zijn de km standen op de carpass of NAP
14/04/2000 65474km
10/04/2001 276996km
01/02/2002 86084km

Vanaf daar gaat het normaal ongeveer een 15 a 20dkm per jaar.
Das op 1j 211522km of gedurende 361dagen 586km per dag wat mogelijk is voor een koerierdienst :nuts

En als het nu een dat entry fout is in 2001: 76996, dan krijg je een heel plausible 10.000km per jaar van 2000-2001-2002?
Als de reeks daarna logisch doorloopt is 2001 gewoon een vergissing, zou ook verder kijken naar de algemene staat van de bus.


Suc6,
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Km stand carpass ??

Bericht door Jurgen VH »

Thx JB heb hem dan ook gekocht kijk post boven de jouwe :jump kmstand is normaal buiten de fout die de keuring toen gemaakt heeft (zei de garage waar ik inlichtingen gevraagd heb dit hebben ze al meerdere keren meegemaakt :( )

Grtz J
Plaats reactie