Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

remmen

vragen over de T4
Plaats reactie
keestdi
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 aug 2007, 08:31
Locatie: emmeloord

remmen

Bericht door keestdi »

ik heb onder busje een jaar of 3 geleden nieuwe rem blokken gedaan niet orginele,de stekken van de rem indicator zaten er niet aan.
zonder aansluiting piept en lampje brand stekker door, verbonden,lampje uit en geen piep.
kabels aan elkaar gesoldeerd,geen problemen meer gehad tot,2 weken geleden piep en lampje van de remmen brand.
rem olie nievau goed,kabels gecontroleerd,die ik een paar jaar geleden,aan elkaar had gesoldeerd,goed.
halen we de stekker van het rem olie reservoir af ,hee uit,er weer aan ,lamp je brande en piep,dacht gevonden,stekker er weer af,... piep en lampje brande.ik denk een kabelbreuk ergens
Kan ik onder het dashbord bij deprint waar ook de zekeringen op zitten, wat door verbinden zodat ik geen problemen meer heb met het lampje.
:yes
oja, bj 2000 ,blauwe I, km stand 212.000.
en bedankt

keestdi
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: remmen

Bericht door Multivan Generation »

het signaal en het daarop volgende signaal lampje is met Vagcom software uit te schakelen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
keestdi
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 aug 2007, 08:31
Locatie: emmeloord

Re: remmen

Bericht door keestdi »

Multivan Generation schreef:het signaal en het daarop volgende signaal lampje is met Vagcom software uit te schakelen..
als ik de auto start,met in getrapte rem is het over.rem schakelaar?
welke weetje weller heeft die vacon software,zat er geen weetje weler in Dronten.of anders word het gewoon de garage. :zwaai
Gebruikersavatar
Oskar 725
Berichten: 2214
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:59
Locatie: Asperen

Re: remmen

Bericht door Oskar 725 »

Kees heb je remblokken Achter? Zo ja zijn deze waarschijnlijk op.
Als je de rem intrapt wordt de verbinding herstelt door je remschijf (ijzer, geleiding) :toppie
Groet, Oskar.
keestdi
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 aug 2007, 08:31
Locatie: emmeloord

Re: remmen

Bericht door keestdi »

Oskar 725 schreef:Kees heb je remblokken Achter? Zo ja zijn deze waarschijnlijk op.
Als je de rem intrapt wordt de verbinding herstelt door je remschijf (ijzer, geleiding) :toppie
oskas ,heb de stekkers en bedrading al door verbonden,
strap de rem in alles uit en geen piep,ga de bocht om van de straat alles brande weer ,denk toch een kabel breuk ergens. :muur
Plaats reactie