Wie woont er in de buurt van eindhoven en kan mij vertellen en eventueel assisteren bij het plaatsen van zo'n plaatje?
En is het mogelijk bij mijn T4?
Kan je een TD van 1996 ook chiptunen?
Jos Mierlo
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
hulp bij EGR plaatsen T4 1996 TD
- GerJol 716
Hoi Jos
Op zich is zo´n plaatje plaatsen niet zo moeilijk bij een 1.9 TD je hebt een extra pakking nodig. Zie tekening pos. 4 daar kan je het plaatje tussen zetten.
Nr. van de pakking is 069 131 547 D
Een TD kan je niet chiptunen, want je het geen computer aan de motor hangen. Er is wel wat mogelijk met de turbodruk en de inspuitpomp.

Op zich is zo´n plaatje plaatsen niet zo moeilijk bij een 1.9 TD je hebt een extra pakking nodig. Zie tekening pos. 4 daar kan je het plaatje tussen zetten.
Een TD kan je niet chiptunen, want je het geen computer aan de motor hangen. Er is wel wat mogelijk met de turbodruk en de inspuitpomp.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Draai ook schoef 7 een beetje los dan krijg je ruimte om het ertussen te plaatsen, het stelt niks voor bij een 1.9 td je kunt er heel goed bij.GerJol 716 schreef:Hoi Jos
veel beter als bij een 2.5 tdi.
Re: hulp bij EGR plaatsen T4 1996 TD
Hoi Joswhitefang schreef:Wie woont er in de buurt van eindhoven en kan mij vertellen en eventueel assisteren bij het plaatsen van zo'n plaatje?
En is het mogelijk bij mijn T4?
Kan je een TD van 1996 ook chiptunen?
Jos Mierlo
Je kunt bij mij langs komen als het niet zou lukken.
Ik heb de plaatjes en pakkingen op voorraad.
Ik zit in Landgraaf.
groetjes leonj