Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door Rick »

:bifun Hier in de buurt rijden de TNT busjes toch echt in het wit! Zodra de beste bezorger weer eens voor de deur staat zal ik een foto maken...
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door bartt4 »

Rick schreef::bifun Hier in de buurt rijden de TNT busjes toch echt in het wit! Zodra de beste bezorger weer eens voor de deur staat zal ik een foto maken...
dat zou kunnen de nieuwe (geen tnt meer maar post nl) zijn wit inderdaad sommige nog met tnt opdruk en sommige met post nl opdruk.
maar de meeste zijn nog oranje. Kom dagelijks bij de tnt's voor banden te vervangen
RUBBEREXPRESS
ivolvo
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:29

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door ivolvo »

nee zijn eigen rijders die pendelen van spanje naar eindhoven.
echt een mooie kleur wit
ivolvo
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:29

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door ivolvo »

dit is dezelfde kleur wit parelmoer
dit is dezelfde kleur wit parelmoer
Gebruikersavatar
RKDesigns
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2011, 19:26

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door RKDesigns »

Rick schreef::bifun Hier in de buurt rijden de TNT busjes toch echt in het wit! Zodra de beste bezorger weer eens voor de deur staat zal ik een foto maken...
Die met die kleine frot stickers er op? die zijn niet rechtstreeks eigendom van TNT waarmee ze pakketjes komen bezorgen
Seref795
Berichten: 135
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:23
Locatie: Overijssel

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door Seref795 »

Allemaal bedankt voor je reactie's

Jah wit is inderdaad een trend weer geworden, was een kleur die ik eigenlijk helemaal niet waardeerde. Maar nu zie ik allemaal dure auto's in deze speciale wit met grote zwarte velgen en dak, en vind hem eerlijk gezegd aantrekkelijker dan de mooiste kleuren zoals grijs en zwart. Vind toffee bruin metallic van facelifte T5 ook geweldig dus ben aan het overwegen of het een witte of bruine gaat worden, alleen wit zal goedkoper worden omdat ie dan alleen van buiten gespoten moet worden omdat de binnenkant toch van witte kleur is. maar is die Candy wit metallic of niet ga ook even naar scania parelmoer wit kijken, word deze kleur op de vrachtwagen gebruikt.
Gr. Seref
fred1173
Berichten: 120
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: krabbendijke

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door fred1173 »

ik heb mijn t4 2 jaar terug laten spuiten in de kleur white pearl, dit is wit met 10% zilver er doorheen en het zou volgens de spuiter toen de nieuwste kleur van audi moeten zijn.
Ik vindt hem erg mooi geworden het is subtiel maar zeker in de zon schitterend om te zien.
Als je een beetje goeie spuiter kent die kan je wel kleur staaltjes laten zien of iets mengen naar jou smaak.
Anders weet ik nog wel een goeie maar die zit in zeeland.
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door rick_k »

Wit wordt helemaal niet snel smerig. Ik heb mijnes in 2 jaar nu 1 keer gewassen... Het is wel een T4 trouwens.

Maar goed, mijnes wordt ook overgespoten binnenkort. Maar dan matzwart. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik er met glanzend zwart een baan over doe en de panelen achter de cabine nog glanzend zals doen.

Ikzelf denk dat ie gewoon helemaal matzwart wordt en dan helemaal plat op de grond met verbreed staal eronder. Lijkt me wel mooi. Alleen de side en pushbar, die moeten dan weg. Ik denk dat ik dan alleen matzwarte sidebars doe.

mvg Rick
ritsieriche
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 mei 2009, 18:09

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door ritsieriche »

Hallo

Deze bus staat momenteel al bij vw dealer in Amsterdam sloterdijk.

Is idd een mooie kleur
Deze heeft een mat zwart dak zeer mooie combie.
Gr. Richard
a3anker
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2009, 17:20

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door a3anker »

Kleur is heel persoonlijk maar dit paarlemoer wit is wel erg mooi. Je hebt gelijk dat er hier in Nederland een fors prijskaartje aan hangt zeker als je naar een goed bedrijf gaat die perfect werk levert. En perfectie wil je toch. Misschien een tip. Het dak van mijn camper komt bij Polyroof in Dransfeld Duitsland vandaan en is perfect in twee kleuren gespoten. Ook andere kunststof delen heb ik daar laten spuiten. Prima kwaliteit en een zeer redelijke prijs. Volgens mij spuiten ze ook hele auto's. Wil je hun werk beoordelen neem dan gerust contact op, 0182-341368.

Succes, Adri
Gebruikersavatar
Joostt5
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:33
Locatie: Tilburg

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door Joostt5 »

Beste Seref,

Volvo heeft ook een wit metallic lak in het gamma tegenwoordig; Cosmic White Metallic. Wellicht in de richting die je zoekt.

grt
Groeten uit Tilburg
Seref795
Berichten: 135
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:23
Locatie: Overijssel

Re: T5 overnieuw laten spuiten RAAD GEVRAAGD!

Bericht door Seref795 »

Allemaal bedankt voor de tips...! Ga even op pad met het ideeën van jullie.
Gr. Seref
Plaats reactie