mijn pomp tikte, maar aan de stift helemaal niks te zien....
ik heb alijd begrepen dat de seal om de plunjerstift lekken gaat waardoor er olie in de klepjes komt, en deze gaan kleven. hierdoor komt de plunjer niet snel genoeg meer terug om de stift opgesloten te houden tussen nokkenas en plunjer
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vacuumpomp
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Re: Vacuumpomp
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Re: Vacuumpomp
waar hebben jullie die vacuumpomp gehaald???Heb er een nodig voor onze westfalia 2.4D van 1994.
Re: Vacuumpomp
Ebay Sjaak....
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: Vacuumpomp
Is dat te doen dan??Moet je ook het originele onderdeelnummer hebben denk ik?Ga ik morgen eerst naar kijken.
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Re: Vacuumpomp
wel even opletten, de 2,4 na ergens 94 of 95 heeft de zelfde pomp als de TDI, de oudere 2,4 motoren hebben een andere pomp....
zie ook t4-wiki.de even zoeken op vakuumpumpe
zie ook t4-wiki.de even zoeken op vakuumpumpe
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Re: Vacuumpomp
En anders op unterdruckpumpe....Roger B. (11)61 schreef:wel even opletten, de 2,4 na ergens 94 of 95 heeft de zelfde pomp als de TDI, de oudere 2,4 motoren hebben een andere pomp....
zie ook t4-wiki.de even zoeken op vakuumpumpe
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.