Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

LIJM

vragen over de T5
Plaats reactie
phdgent
Berichten: 62
Lid geworden op: 09 jul 2011, 09:45

LIJM

Bericht door phdgent »

Welke lijm te gebruiken om de kunststof onderdelen van het interieur te herstellen, in het bijzonder de zwarte harde delen? Ik heb al een en ander geprobeerd, zoals Pattex Krachtlijm, Renia Syntic Total en ook 'secondeden' lijm, maar het houd niet lang.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: LIJM

Bericht door raymondo »

wij lijmen in de montage van gevels tegenwoordig alles met "hybrifix polymer kit"diverse kleuren leverbaar. en je heb ook "hightack polymerkit"maar deze is wat dikker om te gebruiken en eerder droog...

plakt er afgelopen week voor een kennis een spiegel mee op een voorruit.... meestal nooit meer los te krijgen.. aangezien is het kit is moet je niet echt dunne breuken maken... zoals bijv een uit gebroken bord zal niet lukken. maar oppervlaktes aan elkaar maken wel...
phdgent
Berichten: 62
Lid geworden op: 09 jul 2011, 09:45

Re: LIJM

Bericht door phdgent »

Dank je Raymondo,
Maar het gaat echt wel over afgebroken klemmetjes waarmee onderdelen aaneen geklikt worden. Nu gaat het over een handvat aan de binnenkant van de deur, het 'deksel' komt los als je de deur dichttrekt...
Maar er zijn nog zo van die dingetjes die zo loszitten en dus rammelen.

PS, Aan jou avatar te zien heb je dezelfde Caravelle als ik, lang chassis en zwart...
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: LIJM

Bericht door raymondo »

............ ik heb een transporter dark wood.... :klappen
Plaats reactie