metaalslijpsel en dan stuk ? nee hoor !
tussen 1995 en 2004 verkocht ik in capelle ad ijssel zo'n 120 transporter busjes per jaar.
sommige van hier kennen me nog ; mijn site was ;
http://www.mooiebus.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
omdat ik wel 2 a 3 complete versnellingsbakken per jaar voor garantie moet vervangen, ging
ik op een gegeven moment alle bakken van nw. olie voorzien.
je wil niet weten wat er voor drap en ijzerslijpsel en troep uit liep soms !!
moet je die geluiden horen als je keer misschakeld , dan raggen die sijnchromessen flink
over elkaar en komt er heus wel e.e.a. los.
soms zat er ook maar een halve liter in !
gewoon lekkere frisse nw. olie in de bak dan en hij schakelde weer veeeeel beter,
ook was het een stuk stiller , en daarna heb ik nooit meer een in elkaar gelopen
versnellingsbak gehad.
dus die bak ff verversen was een goeie deal !
gewoon doen voor die 50 of zeg max 80 euri
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)