niels schreef:om precies te zijn 216 op de teller; 212 op navi op 255-45-18.(stiekum ook gechipt. Maar dan moet alles meezitten, zoals wind mee, 'koel' weer enz.)
Gr. Niels.
en een hellingspercentage van minstens 10% over een afstand van 5 kilometer
-----Berg af!!!------
ow, het is natuurlijk vloeken, redelijk betrouwbare automaten voor een dwarse gebouwde motor haal je uit een Volvo V70, laatste types.... die lijken heel te blijven, kunnen 180 pk weerstaan maar die dingen rijden verder als een kameel....
en tja, dat zul je pas moeten maken op een vw motor, het is in deze V70 namelijk geen tdi blok meer....
Dit klinkt best ingewikkeld, dan moet neem ik aan ook de software aangepast worden enz?
Het is eigenlijk wel een uitdaging om te kijken of en hoe lang een aut. bak van een 102 pk tdi heel kan blijven.
Hoe zit het met de software?
Misschien een aut. bak uit een T5?
niels schreef:Dit klinkt best ingewikkeld, dan moet neem ik aan ook de software aangepast worden enz?
Het is eigenlijk wel een uitdaging om te kijken of en hoe lang een aut. bak van een 102 pk tdi heel kan blijven. Hoe zit het met de software?Misschien een aut. bak uit een T5?
Gr. Niels.
DAT is net het grote probleem ! Je kan er inleggen wat je wil , maar je moet alles aangestuurd krijgen hé ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper