Heb er even over zitten dubben, maar ga het toch doen. Een andere optie was geweest om de in de handel verkrijgbare mv-units met projectielenzen erin te bouwen. Maar aangezien de bumper er toch af moet en ik er wel een uitdaging inzie, ga ik de bestaande units ombouwen. Zit 4300k h7 xenon in en zocht dus een lenzenset waarbij ik de H7 lampen kan hergebruiken. Dit setje vandaag gescoord op ebay, voor h7, $ 66,- incl. verzending (Nog geen € 50,-):

- $(KGrHqQOKj4E6dU+by(jBOnoFG5d2g~~60_12.jpg (24.7 KiB) 4789 keer bekeken
Zo zien de reflectors van het dimlicht er nu uit:
en behalve dit ben ik (en mijn medeweggebruikers ook..)het strooilicht wat ze geven ook een beetje zat.
Heb Peter MV's projectorproject al eens gelezen en als het bij een t4 kan moet dat bij een t5 ook wel lukken. Misschien een beetje ambitieus, maar ga proberen het in 1 dag om te bouwen, want geen zin en tijd tijdeljke koplampunits te plaatsen. Moet de bumper er nóg een keer weer af en op...vandaar. Met een beetje voorbereiding moet dat toch lukken. Alle tips welkom !

. Heb al wel door dat de oventruuk niet gaat werken, de lampen zijn te groot (of de oven te klein). Hoop dat met geduld en beleid de cover ook gelicht kan worden dmv de verfstripper.
Eerst de post maar afwachten