Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Trekhaak

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Trekhaak

Bericht door sjaak »

:T54LIFE :T54LIFE weet iemand of er voor de T5 verschillende afmetingen trekhaken in omloopzijn?Staat ereen op marktplaats,deze zou alleen passen op t5 van na 2008?????? :wjw
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Trekhaak

Bericht door heemskerk »

Ik vermoed dat het te maken heeft met de bekabeling welke verschillend zou kunnen zijn. De trekhaak en frame zal identiek zijn?
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Trekhaak

Bericht door ratlookcalifornia »

zal die van mij zijn :gekte ,.....ik heb hem gekocht als zijnde passende voor de 2004 versie,.....bleek echter toch een andere steek te zijn ( afstand van de twee lange einden staal). Heb geen idee waarom en wat maar het bleek later dat hij van een 2008 versie af kwam. Misschien kun je het aan het nummer terugvinden wat op de trekhaak staat ( onderdeelnummer).

Ik ga hem niet meer monteren ( hij past niet :bonk ) maar ik heb ook de auto ingeruild op een originele california... :jumpklap .....hoop hem binnenkort te ontvangen.... :driveT5

Laat maar wat horen als je hem wilt passen/opmeten..... Groeten Ad
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Trekhaak

Bericht door sjaak »

:driveT5 :T54LIFE Weet niet waar uw huis woont?want dat is idd het handigst:Ff passen,hoor graag van u.Grt:Sjaak :wjw
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Trekhaak

Bericht door ratlookcalifornia »

Ouderkerk a/d IJssel ( ................ergens tussen gouda en rotterdam :bifun ). Postcode 2935.....mocht het op de route liggen dan ben je van harte welkom om even te kijken. Ik zou van de week even de afstand na kunnen meten voor je als je dat wilt ....


Gr Ad
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Trekhaak

Bericht door sjaak »

:T44EVER :driveT5 Hoi,ik kom net thuis van mijn werk,dat passen moet geen punt zijn,
Ik woon in Alblasserdam,2953 is mijn postcode :wjw Moet alleen even kijken wanneer.ik moet namelijk gewoon werken deze week.

Grt:Sjaak :werkaanT4
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Trekhaak

Bericht door ratlookcalifornia »

dat treft Sjaak,...ik ook. Zou dus `s avonds kunnen of anders op een zaterdag ( mits ik geen werkzaamheden heb). Hoor het wel. Mogelijk heb je wat aan de artikelnummers die er op staan. Mail me anders even op het mailadres dat ik je gestuurd heb, dan stuur ik je de foto`s die ik gemaakt heb.

Gr Ad
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Trekhaak

Bericht door ratlookcalifornia »

nog interesse ???? :bonk
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Trekhaak

Bericht door sjaak »

:driveT5 :T54LIFE Heb zeker nog intresse,kom net thuis van mijn werk,dus vandaar dat vandaag nix werd
Grt:Sjaak :wjw
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Trekhaak

Bericht door ratlookcalifornia »

sjaak schreef::driveT5 :T54LIFE Heb zeker nog intresse,kom net thuis van mijn werk,dus vandaar dat vandaag nix werd
Grt:Sjaak :wjw

Je hebt als het goed is mijn mailadres dus laat maar weten wanneer je wilt passen/meten ...Ben druk bezig met de california dus wel een aantal avonden thuis... :jump
Plaats reactie