Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

FF voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Chrisvv
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 feb 2012, 19:16

FF voorstellen

Bericht door Chrisvv »

Hai mannen,
ik ben Chris en ben van plan om een T5,5 aan te schaffen (nieuw) En niet de minste, de 180 pk 4 motion LWB.
Heeft iemand hier ervaring mee. Heb er nog niet in gereden, maar weet wel dat ze gruwelijk duur zijn.
Deze is voor mijn bedrijf.
Oja, een achterklep ijn combinatie met trekhaak en geremde aanhanger. Kan die dan nog open? Hier loop ik al een paar dagen mee haha.
Leuk forum trouwens.

gr. Chris
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: FF voorstellen

Bericht door Donald4Motion »

Klep en aanhanger is meestal te krap. Net wel of net niet met je klep langs de rem of wiel. Bij mijn vorige bus ging het allemaal net aan.
Neem je ook DSG? 4motion is voor onze wegen echt super :ikrij

Een VOLKSwagen duur?! :knipoog

Welkom op :wjw
Chrisvv
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 feb 2012, 19:16

Re: FF voorstellen

Bericht door Chrisvv »

Ja, als het ff kan dat. Kan dat een zware aanhanger trekken? Oei, dus die klep wordt niet veel. Das jammer. Er komen diverse opties op. Ik nu een hiace 4wd en das ook super. Wil straks wel all season banden erop. De bus komt zo op € 40.000,00 ex btw en bpml. Tja, niet echt goedkoop haha.
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: FF voorstellen

Bericht door Donald4Motion »

De klep kan zeker wel. Maar misschien moet je je aanhanger iets aanpassen zodat de klep ruim over de rem en hendels kan.
Bij de ene aanhanger gaat dat ruim en sommige niet of te krap.

Persoonlijk vind ik een klep wel fijner en je staat gelijk droog :toppie
Chrisvv
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 feb 2012, 19:16

Re: FF voorstellen

Bericht door Chrisvv »

Precies, die klep is ook om droog onder te staan en dat er geen regen in de bus komt. Ik zie geen voordelen van deuren, maar die heb ik nog nooit gehad. Gr. Chris
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: FF voorstellen

Bericht door JP »

Chrisvv schreef:Precies, die klep is ook om droog onder te staan en dat er geen regen in de bus komt. Ik zie geen voordelen van deuren, maar die heb ik nog nooit gehad. Gr. Chris
Probeer maar eens een pallet te laden met een heftruck!
Dan zie je gelijk de voordelen van deuren.
Wel nat worden als het regent dan he!

40.000,- voor een 180pk 4 motion? Dan moeten er toch nog wel wat opties op of niet? :bifun
Mijn 140pk DSG kost al 41.600,- :toppie
mulrivan-edition
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2011, 10:49

Re: FF voorstellen

Bericht door mulrivan-edition »

40.000,- voor een 180pk 4 motion? Dan moeten er toch nog wel wat opties op of niet? :bifun
Mijn 140pk DSG kost al 41.600,- :toppie
kan wel hoor, enkele cabine moet toch wel lukken voor dat bedrag, ook met nog wat leuke opties erop.

en 41.600 voor een 140 pk DSG? pffff dat scheelt al niet veel meer met mijn multivan
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: FF voorstellen

Bericht door JP »

Komt misschien omdat het enige dat er niet op zit af-dealer, is de typeaanduiding :yes :yes

Verder in mijn configuratie kost een MV mij ongeveer 6000,- meer en dan zijn achterdeurtjes geen optie, en die wil ik wel ivm laden van pallets.

Natuurlijk krijg je voor die 6000,- veel mooie opties extra, maar het geeft ook de mogelijkheid om nog meer mooie opties toe te voegen :bifun En de vraag is dan of ik mij kan inhouden? Nou dat gaat niet lukken :yes
mulrivan-edition
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2011, 10:49

Re: FF voorstellen

Bericht door mulrivan-edition »

Daarom heb ik de multivan uit voorraad gekocht, kon ik hem niet meer volhangen met nog meer als er al op zit.
Het kan altijd nog meer, beter etc etc.
snap je keuze voor deurtjes als je regelmatig een pallet vervoerd, is namelijk niet goed voor de levensduur van een klep..........
Plaats reactie