Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Water Lekkage probleem T5 2005 HELPPPPPPPPPPP

vragen over de T5
Plaats reactie
Pierre
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2007, 17:22
Contacteer:

Water Lekkage probleem T5 2005 HELPPPPPPPPPPP

Bericht door Pierre »

Beste Allemaal,

Op dit moment ben ik radeloos ik heb een T5 200pk dc lange versie uitvoering ABT.
Wekelijk een beest van een auto maaaaaaaar?

sinds wij in het bezit zijn van deze T5 alleen maar problemen met regenwater lekkage. de zijruiten van de dubbelcabine zijn nu aan allebei de kanten voor de 3de keer vervangen u leest het goed dus per kant 3x???

Dit lijkt nu verholpen er zit een modificatie op (lijkt nu waterdicht)

Het tweede probleem is dat wij voor de 2de keer linksvoor een zwembad hebben. De eerste keer kwam dit door een verstopping fabrieksschuifdak in de A stijlen kwam het water met liters naar binnen (dit is verholpen dachten wij)

De auto heeft voor bovenstaande problemen 3 weken achter elkaar in de garage gestaan bij Voorne Putten.

Maar gisteren 23 juni 2007 weer feest en weer is de heleboel verzopen en weer is het linksvoor. HET WATER KOMT UIT DE ONDERKANT VAN HET DASHBOARD ZETTEN EN NIET TE ZUINIG. Op dit moment wordt ik erg droevig van deze auto en heb er niet zoveel zin meer in om hem weer weg te brengen. hij heeft ondertussen in het afgelopen jaar voor 6 weken in de garage gestaan alleen om hem waterdicht te krijgen. En nog steeds niet gelukt.

Trouwens de Dealer Voorne Putten heeft altijd geprobeerd het probleem te verhelpen.

WIE HEEFT ER RAAD EN KENT DIT PROBLEEM MET DE T5 UIT 2005??

Voor een auto die meer kost dan 60 duizend euro! mag dit niet gebeuren

HELPPPPPPPPP
bart (2)
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07

Bericht door bart (2) »

heb ik gehad met een multivan, schroeven en afdichtingen van dakrail ondicht als zelfs het achterste schroefgat lekt loopt het water er voor langs de stijl uit.
laat ook je vloerbedekking drogen en deurrubbers vervangen (roesten door) dit is garantie!!

Groetjes Bart :toppie
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Bij mij was een kitnaad gescheurd onder het voorscherm, hierdoor lekte water naar binnen t.p.v. de opener van de motorkap misschien is dit bij jou ook het geval. Bij mij hebben ze een paar maal gezocht naar dit probleem, de laatste keer heeft de bus1,5 dag bij de dealer gestaan maar sinds dien geen waterlakkage meer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evert-Jan (T5 180)
Berichten: 299
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
Locatie: Gelderland

Bericht door Evert-Jan (T5 180) »

Ik heb ook lekkage gehad bij mijn T5, het water kwam terhoogte van de motorkap ontgrendeling het interieur binnen. Deurrubber vervangen, zonder resultaat. Bus nog enkle malen naar de dealer geweest echter zij hebben het probleem niet kunnen verhelpen.

Enkele weken later reed ik weer in een regen bui, met de lekkage tot gevolg. Op dat moment kwam ik langs de VW dealer in Ede en ben daar aangegaan. zij hebben het probleem binnen 10 minuten verholpen. In het gootje onder het raam was een afwaterings gaatje dicht gekit. De kit is verwijderd en ik heb nooit meer lekkage gehad.
Evert-Jan (voorheen T5 180)
Gebruikersavatar
jw t5 121
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:42
Locatie: rijssen
Contacteer:

afwatering kanaal

Bericht door jw t5 121 »

afwaterings karaal van airco verdamper verstopt/ niet juist gemonteerd ??

zitten de rubberen tulles van portier bekabeling wel juist gemonteerd?

afwaterings gaatjes onder in de portieren wel aanwezig ?
Plaats reactie