Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

hallo Allemaal

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 497
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

hallo Allemaal

Bericht door arjanzevenaar »

Hallo,

Zoals hier wel vaker te lezen valt ben ik, of eigenlijk wij, ( mijn vrouw, kids en ik) eindelijke in het bezit van een bussie. Ik ben 37 jaar getrouwd en kom uit Zevenaar. ik heb 2 schatten van dochters die nog enthousiaster :gekte zijn over de "buscamper" dan ikzelf. In ben werkzaam als design engineer electrical en heb 10 jaar in het onderhoud gezeten van HVAC (airco)systemen en dieselmotoren.

Hoe het is begonnen: tja, ik heb er ook aan moeten geloven, heb 2 jaar geleden mijn "grote" auto weggedaan en heb een belastingvrij auto aangeschaft om de wel bekende redenen. De laatste 2 jaren weer heel erg gelukkig met de tent gekampeerd ipv met de caravan, en wij merkte ook dat wij dit vele malen leuker vonden dan met de caravan. Om met de tent veel rond te trekken is erg arbeidsintensief. Op ons verlanglijstje stond al geruime tijd een camper, het liefst een kleine. Een T2 of T3. Maar wat zijn die dingen nog prijzig, totdat wij 5 weken geleden een advertentie tegenkwamen op MP. tja,geen T2 of T3 maar een T4. Ik vond hem er goed uitzien maar mijn vrouw moest toch nog overtuigd worden. Na "goed" :love "overleg" zijn we gaan kijken. Tja, hij stond er al een tijdje, geen papieren, ingevoerd. kilometerstand is discutabel. etc. Je kan het een gok noemen. De prijs vonden wij wel wat hoog maar in verhouding met wat er te koop is viel het ook wel weer mee.

oke, om een lang verhaal kort te maken, hij is het geworden, ik heb hem gisteren opgehaald, hij staat nu bij mij op de oprit. Volgens de papieren is het een originele westfalia multivan met hefdak, 2.5 tdi 75 kW. Hij staat op camper kenteken Hij rijd en loopt als een zonnetje echter zal er wel het een en ander aan gedaan moeten worden, tendoek is op sommige plekken gescheurd, instapbak + verlichting van de schuideur is kapot, er zitten hier en daar wat deuken etc. kortom een fantastisch project en meer natuurlijk.

De laatste weken vertoef ik regelmatig op dit forum om informatie in te winnen, ik moet zeggen petje af voor alle informatie, reacties en opmerkingen. fantastisch!! ik heb er veel aangehad en hoop er nog veel aan te hebben.

groetjes Arjan.
IMAG0146small.jpg
IMAG0147small.jpg
IMAG0152small.jpg
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: hallo Allemaal

Bericht door matje86 »

:wjw bij de club
zo te zien heb je een multivan met hefdak :T44EVER
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: hallo Allemaal

Bericht door marcel 415 »

welkom hier bij de club.
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fumay
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:15

Re: hallo Allemaal

Bericht door Fumay »

Welkom! Een heel leuke bus! Waar gaat de reis naar toe?

:driveT4
VW T4 Carthago Camper - 2.4ltr 77pk
VW Lupo 3L TDI - 1.2ltr 75pk
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2028
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: hallo Allemaal

Bericht door Mickel Moen »

Veel plezier met je bus en natuurlijk veel succes met alle :werkaanT4
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 497
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

Re: hallo Allemaal

Bericht door arjanzevenaar »

de reis gaat dit jaar weer naar Noorwegen.
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: hallo Allemaal

Bericht door vw_camper »

Ziet er mooi uit, maar is toch geen originele Westfalia?
Groeten, Bert
Leo45
Berichten: 1452
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:23

Re: hallo Allemaal

Bericht door Leo45 »

Jawel, alleen deze uitvoering is haast niet in Nederland geleverd. Zal wel ooit duitse import zijn.
Google maar eens westfalia multivan dan zie je er veel meer.

L
T4 2.5TDI automaat RIP
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: hallo Allemaal

Bericht door vw_camper »

Ja, ik zie het. Bedankt!
Groeten, Bert
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 497
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

Re: hallo Allemaal

Bericht door arjanzevenaar »

hoi,

Ja, het is een origniele Westfalia en ja het is een duitse import, ik ben zelfs de eerste nederlandse eigenaar. ( kenteken bewijs is gestempeld met een datum)
Plaats reactie