Dat zou een mooie oplossing zijn, maar dan blijft de kachel altijd aan staan. Dat ventiel zorgt ervoor dat je de kachel aan en uit kan zetten en dat je de temperatuur kan regelen. Maar als je dat ding eruit haalt, dan kan je dat niet meer regelen en wordt het erg warm in de bus, vooral in de zomer niet lekker..matjepel schreef:zal dat stukje er morgen een tussen uit halen en er een gewoon stukje pijp tussen zetten
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
temperatuur
Re: temperatuur
VW T4 Carthago Camper - 2.4ltr 77pk
VW Lupo 3L TDI - 1.2ltr 75pk
VW Lupo 3L TDI - 1.2ltr 75pk
Re: temperatuur
maar dan kan ik wel zien of het daar aan licht of de meter dan om hoog komt
t4 2.4 sterk in zijn soort
Dienstverlening T B
Dienstverlening T B
Re: temperatuur
Ben benieuwd hoe het gegaan is?matjepel schreef:maar dan kan ik wel zien of het daar aan licht of de meter dan om hoog komt
VW T4 Carthago Camper - 2.4ltr 77pk
VW Lupo 3L TDI - 1.2ltr 75pk
VW Lupo 3L TDI - 1.2ltr 75pk
Re: temperatuur
helemaal niks heb een nieuw ding gekocht en er meteen onder gezet maar niks geen koude lucht en de meter blijft gewoon onder in liggen dus.
denk dat er binnen kort weer een t4 minder word in nederland
denk dat er binnen kort weer een t4 minder word in nederland
t4 2.4 sterk in zijn soort
Dienstverlening T B
Dienstverlening T B
Re: temperatuur
Hoi,
Volgens mij moet dit een elektrisch probleem zijn. Heb je een nieuwe klok gehaald of een uit een sloopauto? Is die toevallig ook niet kapot. Werkt de brandstofmeter wel? Thermostaat heeft er ook niks mee te maken m.i. Knippert het lampje van de temperatuur (koelvloeistof) 3x als je de wagen op contact zet? Als dat het geval is zal dat lampje wel gaan knipperen als de motor te heet wordt.
Heb je je oude meter nog eens teruggeplaatst? Hoe reageert die?
Je gaat je bus toch niet weg doen voor zoiets. Gewoon elke dag even koelvloeistofniveau controleren en lekker doorrijden.
Is zeker irritant, dat wel.
Je vroeg onlangs om welke kabels waarvoor zijn op de stekker achter je dashboard. Misschien heb je hier iets aan.
http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Herman744
Volgens mij moet dit een elektrisch probleem zijn. Heb je een nieuwe klok gehaald of een uit een sloopauto? Is die toevallig ook niet kapot. Werkt de brandstofmeter wel? Thermostaat heeft er ook niks mee te maken m.i. Knippert het lampje van de temperatuur (koelvloeistof) 3x als je de wagen op contact zet? Als dat het geval is zal dat lampje wel gaan knipperen als de motor te heet wordt.
Heb je je oude meter nog eens teruggeplaatst? Hoe reageert die?
Je gaat je bus toch niet weg doen voor zoiets. Gewoon elke dag even koelvloeistofniveau controleren en lekker doorrijden.
Is zeker irritant, dat wel.
Je vroeg onlangs om welke kabels waarvoor zijn op de stekker achter je dashboard. Misschien heb je hier iets aan.
http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Herman744
Re: temperatuur
het lampje knippert wel als ik hem op contakt zet maar ben het zo wie zo zat de meter moet het gewoon doen
wil zo een even kiojken welke draat het sinaal geeft van af de moet kijken of die wat gooit heb gistre wel alebijde
stekkers een dan draad voor draad een keer aan mass gelegd en een krijg ik vonken meeren dat was dan de onderste stekker in het termostaat huis
we wachten nog even ander gaat hij mooi weg
wil zo een even kiojken welke draat het sinaal geeft van af de moet kijken of die wat gooit heb gistre wel alebijde
stekkers een dan draad voor draad een keer aan mass gelegd en een krijg ik vonken meeren dat was dan de onderste stekker in het termostaat huis
we wachten nog even ander gaat hij mooi weg
t4 2.4 sterk in zijn soort
Dienstverlening T B
Dienstverlening T B