Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Weet iemand wat dit is?

vragen over de T5
Nillow
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2012, 19:04

Weet iemand wat dit is?

Bericht door Nillow »

Beste mensen,

Sinds enkele weken hebben we een Volkwagen T5 aangeschaft. Eigenlijk vind ik het met de dag leuker worden, dus ik ben van plan hier ook nog wel een tijdje rond te hangen.
De reden dat ik dit forum ontdekte is eigenlijk de volgende. We hebben beneden onder aan ons dashboard een ding zitten waarvan we niet weten wat het nou is.

Afbeelding


Het is een opening met aan iedere kant een rubberen flapje, alsof er iets in hoort. Als ik door de opening kijk, lijkt er wel een soort bolling met een ventiel er op te zitten.
Leidt dit naar een of ander vat? Is het misschien een houder voor een brandblusser? Misschien liggen mensen die dit wel weten nu helemaal dubbel, maar ik heb geen idee hoe ik het verder moet omschrijven of hoe ik er achter kom wat dit is. Is er iemand die me op weg kan helpen?

Alvast bedankt!

Groet,

Nillow
Laatst gewijzigd door Nillow op 05 apr 2012, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door Rogier663 »

flessenhouder!

Maar is dit voor een T5???? Ik had zo'n bak voor mijn T4.....
Nillow
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2012, 19:04

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door Nillow »

Daar was ik nog niet eens opgekomen.
Dankjewel!
Ik ga morgen eens kijken of het daar een beetje koel blijft.

Groet,

Nillow
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door matje86 »

als je de airco er onder aansluit blijft ie koel
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door Rogier663 »

Hoi Nillow,

Heb je ook een foto van iets verder weg? Ik ben wel benieuwd naar die opbergbak, vind de ruimte die ik nu heb om dingen op te bergen een beetje weinig.

Rogier
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door ktmkrik »

Nillow schreef:Beste mensen,

Sinds enkele weken hebben we een Volkwagen T5 aangeschaft. Eigenlijk vind ik het met de dag leuker worden, dus ik ben van plan hier ook nog wel een tijdje rond te hangen.
De reden dat ik dit forum ontdekte is eigenlijk de volgende. We hebben beneden onder aan ons dashboard een ding zitten waarvan we niet weten wat het nou is.

Afbeelding


Het is een opening met aan iedere kant een rubberen flapje, alsof er iets in hoort. Als ik door de opening kijk, lijkt er wel een soort bolling met een ventiel er op te zitten.
Leidt dit naar een of ander vat? Is het misschien een houder voor een brandblusser? Misschien liggen mensen die dit wel weten nu helemaal dubbel, maar ik heb geen idee hoe ik het verder moet omschrijven of hoe ik er achter kom wat dit is. Is er iemand die me op weg kan helpen?

Alvast bedankt!

Groet,

Nillow
Ben ook wel benieuwd waar deze bak precies gemonteerd zit, je hebt niet snel teveel opbergruimte toch!
Zou je een foto van iets verderaf willen maken en plaatsen?
Gr Edwin
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door matje86 »

http://www.ebay.de/itm/VW-T4-Mittelkons ... 4d00070249" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.de/itm/VW-T4-Mittelkons ... 2ebcf47147" onclick="window.open(this.href);return false;
ps soms bij de dealert te koop
onderste afdekplaat 8.95
flesse bak heb ik nog ergens ligge gratis op te pikken eerst volgend meeting
grijze midden konsole 40 euro bij de dealert
in plaats van de flessebak wordt ook wel radio of navigate in gebouwd
plaatjes daar voor zijn weer bij de dealert rond de 10 euro
in enkel din of dubbel din (alles onder voorbehoud mits nog leverbaar)
op mp levert deze man nog wel eens wa
http://link.marktplaats.nl/546955350" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door ktmkrik »

matje86 schreef:http://www.ebay.de/itm/VW-T4-Mittelkons ... 4d00070249

http://www.ebay.de/itm/VW-T4-Mittelkons ... 2ebcf47147" onclick="window.open(this.href);return false;
ps soms bij de dealert te koop
onderste afdekplaat 8.95
flesse bak heb ik nog ergens ligge gratis op te pikken eerst volgend meeting
grijze midden konsole 40 euro bij de dealert
in plaats van de flessebak wordt ook wel radio of navigate in gebouwd
plaatjes daar voor zijn weer bij de dealert rond de 10 euro
in enkel din of dubbel din (alles onder voorbehoud mits nog leverbaar)
op mp levert deze man nog wel eens wa
http://link.marktplaats.nl/546955350" onclick="window.open(this.href);return false;
Past en middenconsole van een T4 in en T5 dan?
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door matje86 »

Nillow schreef:Beste mensen,

Sinds enkele weken hebben we een Volkwagen T5 aangeschaft. Eigenlijk vind ik het met de dag leuker worden, dus ik ben van plan hier ook nog wel een tijdje rond te hangen.
De reden dat ik dit forum ontdekte is eigenlijk de volgende. We hebben beneden onder aan ons dashboard een ding zitten waarvan we niet weten wat het nou is.

Afbeelding


Het is een opening met aan iedere kant een rubberen flapje, alsof er iets in hoort. Als ik door de opening kijk, lijkt er wel een soort bolling met een ventiel er op te zitten.
Leidt dit naar een of ander vat? Is het misschien een houder voor een brandblusser? Misschien liggen mensen die dit wel weten nu helemaal dubbel, maar ik heb geen idee hoe ik het verder moet omschrijven of hoe ik er achter kom wat dit is. Is er iemand die me op weg kan helpen?

Alvast bedankt!

Groet,

Nillow
dan zullen we de foto,s moeten afwachten :nuts :knipoog
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Nillow
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2012, 19:04

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door Nillow »

Zooo, ik sta te kijken. Toevallig dat ik net even achter de computer kruip en even nog iets op wil zoeken en dan zie ik dat dit topic aardig vol begint te stromen.
Ik dacht een klein vraagje te stellen whaha.

Ik ben zo weg en zit niet gelijk meer achter een computer. Vanmiddag zal ik wel even een foto nemen en waarschijnlijk dat ik deze morgen dan kan plaatsen.
Bedankt alvast voor de reacties.

Groet,

Nillow
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door ktmkrik »

matje86 schreef:
Nillow schreef:Beste mensen,

Sinds enkele weken hebben we een Volkwagen T5 aangeschaft. Eigenlijk vind ik het met de dag leuker worden, dus ik ben van plan hier ook nog wel een tijdje rond te hangen.
De reden dat ik dit forum ontdekte is eigenlijk de volgende. We hebben beneden onder aan ons dashboard een ding zitten waarvan we niet weten wat het nou is.

Afbeelding


Het is een opening met aan iedere kant een rubberen flapje, alsof er iets in hoort. Als ik door de opening kijk, lijkt er wel een soort bolling met een ventiel er op te zitten.
Leidt dit naar een of ander vat? Is het misschien een houder voor een brandblusser? Misschien liggen mensen die dit wel weten nu helemaal dubbel, maar ik heb geen idee hoe ik het verder moet omschrijven of hoe ik er achter kom wat dit is. Is er iemand die me op weg kan helpen?

Alvast bedankt!

Groet,

Nillow
dan zullen we de foto,s moeten afwachten :nuts :knipoog
:lach kon de console ook al niet plaatsen in een T5 maar we wachten af hoe het zit op de foto :yes
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door ktmkrik »

Nillow schreef:Zooo, ik sta te kijken. Toevallig dat ik net even achter de computer kruip en even nog iets op wil zoeken en dan zie ik dat dit topic aardig vol begint te stromen.
Ik dacht een klein vraagje te stellen whaha.

Ik ben zo weg en zit niet gelijk meer achter een computer. Vanmiddag zal ik wel even een foto nemen en waarschijnlijk dat ik deze morgen dan kan plaatsen.
Bedankt alvast voor de reacties.

Groet,

Nillow
Geen dank, ben zeer benieuwd hoe het zit en wacht de foto met smart af :jump
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door harry t5 191 »

Dat is geen T5 maar een T4,te zien aan de vloer bij de middenconsole.
En nee,zo'n bak past niet in een T5.

:T54LIFE :wjw :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door ktmkrik »

harry t5 191 schreef:Dat is geen T5 maar een T4,te zien aan de vloer bij de middenconsole.
En nee,zo'n bak past niet in een T5.

:T54LIFE :wjw :toppie
Blijft dan toch vreemd dat Nillow het volgende schrijft.....Sinds enkele weken hebben we een Volkwagen T5 aangeschaft.
Of zou hij zich vergist hebben met de 5 :knipoog
Nillow
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2012, 19:04

Re: Weet iemand wat dit is?

Bericht door Nillow »

Met het schaamrood op de kaken zal ik een einde maken aan deze vergissing en natuurlijk zal ik ook even toelichten hoe dit ontstaan is.
Mijn vriendin is een hondenuitlaat aan het opstarten en die is uiteindelijk degene die hem gekocht heeft.
Ikzelf ben een leek en ben niet zo heel erg betrokken geweest bij de aankoop. Ik vind het voornamelijk achteraf veel leuker dan ik had kunnen vermoeden.
Het is een T4 met 5 cilinders en door dat aantal cilinders is ze er van uit gegaan dat dit ging om een T5, sterker nog.... dat idee was er in geslopen en ze was hier blijkbaar behoorlijk overtuigd van geraakt.
En ik (als leek) heb dat klakkeloos overgenomen. Ik begon al te twijfelen naar aanleiding van de reacties op dit forum en kwam er vervolgens achter dat het om een T4 ging.

Ik zat dus ten onrechte te posten onder VW T5. Dat zal ik dus niet meer doen.
Toch hartstikke bedankt voor de reacties.

Groet,

Nillow
Plaats reactie