![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
Sorry, kon het niet laten
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
Heb even zitten koekeloeren, maar waar heb je die toeter aan vast gezet?patrick 468 schreef:@rene, bij mijn vorige had ik zo'n luchthoorn op de originele plaats van de claxon, die was na 2 jaar al doorgeroest (het luchtpotje), vandaar at ik die nu onder de motorkap heb zitten.
renevanh schreef:Heb even zitten koekeloeren, maar waar heb je die toeter aan vast gezet?patrick 468 schreef:@rene, bij mijn vorige had ik zo'n luchthoorn op de originele plaats van de claxon, die was na 2 jaar al doorgeroest (het luchtpotje), vandaar at ik die nu onder de motorkap heb zitten.
Ik zie niet echt een mogelijkheid zonder een hele constructie in elkaar te knutselen.
Naja, eerst maar eens de oude toeter er af krijgen, die bout is een beetje verroest @$&@^$*U@@!*#^# :yingyang