- Schakel rubber stuk (rubber voetje om het schakelbolletje heen)
- Dynamo stuk
- Kapotte termperatuurmeter @ dashboard
- Kapotte koelvloeistofsensor
- Kapotte radiator fan
- Remblokje rechtsvoor verloren (?! waarschijnlijk zo op dat ie verbrijzeld is)
- 1 lekke band (hoera)
- Lekke dieselpomp
- Lekke dieselleiding
Er resteert mij een laatste vraag. De afgelopen twee weken moest ik iedere 100 km een liter koelvloeistof bijvullen. Ik heb geen sporen van lekkage kunnen vinden in/onder de auto. Wel ruik ik in de auto af en toe wat verdampte antivries. Daarbij weet ik niet hoe warm de motor werd (want meter stuk), maar ik heb vaak gekeken en de vloeistof niet op koken kunnen betrappen.
a) Is dit waarschijnlijk een lekke pakking in de motor?
b) Zoja, is het nog de moeite waard om deze 1.9D uit '93 met 240 duizend op de teller nog te laten repareren of breng ik hem beter met pijn in mijn hart naar de sloop?
Hartelijk groeten!