matje86 schreef:ff ben vragen wat hij er mee gedaan heeft
hoi matje ik heb hem al een mail gestuurd
en ook antwoord
Komt 4 a 5 cm hoger te staan dus en je kan ze passen in de schijven die je er nu onder hebt zitten aan de bovenkant maar aan de onderkant op de draagarm heb je T5 rubber cups nodig om de veren passend te plaatsen anders past het niet...
dus ik ga de verkoper mailen dat hij ze niet afstuurt, en mij het geld terugboekt
daar hij ze als T4 veren erop heeft gezet wat het niet zijn dus eigenlijk zijn fout
ik heb na vele veren te hebben vervangen in 10 jaar [8x]en set besteld bij iemandin dordrecht. hij schijnt ook lid te zijn van wjw. voor 88 euro 2 veren geschikt tot 1200 kilo en van dik staal in het geheel. en 2 jaar garantie op breken. ik had de 800 kilo uitvoering eronder zitten maar dit bevalt mij veel beter minder overhellen in de bochten en stug is het niet
uhh Gert heb je binding??
Lijkt me een aardig alternatief, probleem met de meeste veren is dat de eerste wikkelingen erg dun zijn en juist daar veert de boel dan op als hij onbeladen is dus die dikkere windingen van Gert zijn handig.
sgsdebruijn schreef:uhh Gert heb je binding??
Lijkt me een aardig alternatief, probleem met de meeste veren is dat de eerste wikkelingen erg dun zijn en juist daar veert de boel dan op als hij onbeladen is dus die dikkere windingen van Gert zijn handig.
Ik ben bang dat net kleine oneffenheden met een lege auto wel door de dunne wikkelingen worden verwerkt
wat ik wel wil !!!
En als je een veer hebt uit 1 dikte draad (is natuurlijk wel ook goedkoper te produceren)
dat die als je voornamelijk leeg rijdt niet zo goed veert op kleine oneffenheden in de weg.
de originele (die nu kapot is) had ook op de einden dunne wikkelingen (kan helaas niet meer zien welke kleur het was)