mijn versnellings bak bouten lopen eruit sommige breken af nu blijkt er een motor steun te zitten wat een hydro lager is ik vermoed dat dat de boos doender is ook lekt hij olie de steun bij 3000 toeren een doffe dreun en trillende pook en 3100 toeren is het weer weg iemand hier ervaring mee ?
ps ook iemand ervaRING MET TEMPERATUUR METERS T 4 ZIT NIEUWE ZENDER IN MAAR METER HEEFT NOG STEEDS KOUD
Heb je een nieuwe sensor van VW? Ik haalde er een bij de automaterialenzaak, maar meter bleef op bijna koud staan. Nieuwe gehaald bij VW. Die werkte wel. Maar het was ook nodig het dashboard door te solderen, omdat de meter soms plots opliep naar 110 gr. (deed de meter bij de oude sensor ook. Vervanging sensor was achteraf niet nodig waarschijnlijk) Dit in een T4 van 1992.
De gele sensor kwam uit mijn bus en was waarschijnlijk niet defect. De zwarte werkte niet in mijn bus.
Waarschijnlijk moet je enkele puntjes opnieuw solderen. Mogelijk alle 6 net boven de spanningsregelaar. Solderingen zullen losgeraakt zijn.
Links en rechts zit inderdaad een steun, links (bestuurder) tevens icm ondersteuning vbak. Meen 180 euro nieuw, de rchter dacht 80 euro. Zijn zelf te vervangen als je een beeje handig bent.
Onder de motor zit nog een pendelsetun check ie ook eens is om kantelen motor tegen te gaan, rubber kan gescheurd zijn.
heren dank u wel ik heb nu de hydro lager en pendel steun vervangen en natuurlijk een handje vol bouten ha ha allemaal maar vervangen er heeft veel kracht op gezeten en was de kosten ook niet maar de dreun is weer weg weer veel plezier om er in te ryden op naar de volgende 4,5 e ton