Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Marja

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Marja

Bericht door Ernst »

Gisterenavond naar MarJa geweest, eerst even proefrijden en toen de T 4 gechipt, inderdaad wat een service, geduld en wat een rijgenot zo'n chip.....

Kreeg nog wat tips mee voor de EGR, LMM dus na de vakantie weer wat te doen.

MarJa is voor wat mij betreft een aanrader, ongeacht dat ze misschien wat duurder zijn de andere tuners.
:T44EVER :driveT4
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Bericht door koos 890 »

Ernst , kun je mij/ons ook deelgenoot maken met die tips die van Marja gehad heb.
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Bericht door Ernst »

koos 890 schreef:Ernst , kun je mij/ons ook deelgenoot maken met die tips die van Marja gehad heb.

Ja hoor, mijn vraag aan Jaap was (van MarJa) wat het scheelde zonder EGR plaatje, er werd mij toen uitgelegd dat dit beter was voor de motor doordat er schonere lucht binenn kwam en het een aanrader was, dat de motor dan ook nog beter "trekt" is een leuke bijkomstigheid. De lmm kwam te sprake als deze kapot ging welke dan te kopen, er werd aangeraden die van Mercedes 308, aangezien deze goekoper en beter was dan die van Bosch die VW leverd.

Dit in het kort wat er allemaal besproken is v.w.b. de tips, nogmaals wat een service en een geduld ook tijdens het uitleggen toen hij bezig was met z'n Vag Com, ik heb totaal geen binding met het bedrijf maar m'n petje af. :klappen

Hoop dat je wat aan het bovenstaande hebt, is overigens ook al diverse keren op het forum besproken.

Gr. Ernst. :T44EVER
:T44EVER :driveT4
Plaats reactie