Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Candy white t5 verkocht gister nieuwe aangeschaft
Candy white t5 verkocht gister nieuwe aangeschaft
ik heb een week geleden m'n t5 verkocht:(
en gister een t5 2.5 liter 2008 lwb aangeschaft en kan hem 9 januari ophalen sta te popelen om hem op te halen en naar huis te rijden
hier ook een foto van men auto gaat weer een mooi project worden!
en gister een t5 2.5 liter 2008 lwb aangeschaft en kan hem 9 januari ophalen sta te popelen om hem op te halen en naar huis te rijden
- Mennohuiser
Re: Candy white t5 verkocht gister nieuwe aangeschaft
Schitterende bus.. en helemaal mijn kleurtje
Ga je project zeker volgen! Heel veel plezier van je mooie bus :klappen
Ga je project zeker volgen! Heel veel plezier van je mooie bus :klappen
VW Multivan Highline Sport Edition 174pk
Nieuwjaarsmeeting 2013
Nieuwjaarsmeeting 2013
Gefeliciteerd! Gave bus! Heb je er nog verdere plannen mee? Ben benieuwd!
Bedankt jongens!
Ik hoop er wel een of andere aan te veranderen misschien een abt body en angel ayes we zullen zien wat de tijd meebrengt!
Ik ga hem vanaf het middenstreep naar beneden toe opnieuw laten spuiten plus de motorkap die heeft steenslagen.
even zorgen dat hij strak in de lak komt te zitten! ik zou wel heel graag abt bodys er op willen.
nu even zoeken naar mooie koplampen iemand tips?
Ik hoop er wel een of andere aan te veranderen misschien een abt body en angel ayes we zullen zien wat de tijd meebrengt!
Ik ga hem vanaf het middenstreep naar beneden toe opnieuw laten spuiten plus de motorkap die heeft steenslagen.
even zorgen dat hij strak in de lak komt te zitten! ik zou wel heel graag abt bodys er op willen.
nu even zoeken naar mooie koplampen iemand tips?
devil eye's met led knipper lichten misschien???
nette bus trouwens
nette bus trouwens
- Mennohuiser
Das mijn plan ook.. het valt potdorie niet mee om een hele strakke bus te kopen..erkan schreef:Ik ga hem vanaf het middenstreep naar beneden toe opnieuw laten spuiten
Eigenlijk wil ik tot aan de ramen maar ik weet niet of dat kan.. de motorkap is nog prima
VW Multivan Highline Sport Edition 174pk
Nieuwjaarsmeeting 2013
Nieuwjaarsmeeting 2013
Pinkeltje: dat zou eventueel ook kunnen bedankt! Die van jou ziet er ook netjes uit
Mennohuiser: ja inderdaad hij is niet zo heel veel beschadigd ik denk dat de meeste met het poetsen wel weg te krijgen is maar
Er zitten ook dikke krassen op vandaar dat ik hem vanaf het midden streep naar beneden toe wil laten spuiten.
Mennohuiser: ja inderdaad hij is niet zo heel veel beschadigd ik denk dat de meeste met het poetsen wel weg te krijgen is maar
Er zitten ook dikke krassen op vandaar dat ik hem vanaf het midden streep naar beneden toe wil laten spuiten.
-
Ahmed proficiat met je nieuwe aankoop!!!erkan schreef:ik heb een week geleden m'n t5 verkocht:(
SUPER MOOI
Ben nog steeds aan het bekomen van mijn gemiste kans.
Ik blijf zoeken naar een even goede bus als jouw ex-bus.
Komende zaterdag zak ik af naar Nederland op jacht naar een schoonheid ,
Groeten Geert, en veel succes met de nieuwe!
Bedankt geert!
Het is niet anders je zult vast wel mooiere vinden! Succes in iedere geval!
Owja en als je wilt kun je de andere t5 van me vriend ook bezichtigen 8250 euro mag je hem komen bezichtigen ( ik haal hem wel over)
Het is echt een top auto 2,5 liter ben samen met hem op vakantie geweest maar we moesten steets tegelijk tanken dus de zuinigheid valt opzich wel mee.
Ik hoor het wel van je.
And let me know als je er een te pakken hebt!
Het is niet anders je zult vast wel mooiere vinden! Succes in iedere geval!
Owja en als je wilt kun je de andere t5 van me vriend ook bezichtigen 8250 euro mag je hem komen bezichtigen ( ik haal hem wel over)
Het is echt een top auto 2,5 liter ben samen met hem op vakantie geweest maar we moesten steets tegelijk tanken dus de zuinigheid valt opzich wel mee.
Ik hoor het wel van je.
And let me know als je er een te pakken hebt!