Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ook ik ben nieuw

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Tokke
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2013, 10:14

Ook ik ben nieuw

Bericht door Tokke »

hey iedereen bij Weetjewel!

Ik ben tom (de bijnaam is tokke) en zal volgende week eindelijk mijn droom in vervulling zien gaan. Ik heb mij een T4 bus uit '93 gekocht. Het is een volledig dichte besteller met 3 plaatsen voorin en knalblauw. Ze ziet er lekker stoer uit. Ik wil er graag een primitief campertje van maken. Gewoon een beddenbak op te klappen tot zitbank en een klaptafel. Meer hoef ik niet...

Ik ben afkomstig uit Belgie en woon in Antwerpen. Ik heb geen idee over de regelgeving voor campers in Belgie, maar ik wil de bus gewoon als lichte vracht ingeschreven laten. Heb ik ook geen zever met papieren die in orde moet raken...

Motorisch en qua carroserie is de bus perfect in orde. Het enige dat ik aan de buitenkant graag had willen veranderen zijn de koplampen en graag een derde stoplicht. Niet de grootste kosten...
Als koplampen had ik graag van die donker gele gehad. Je kent ze wel, heel Frankrijk reed er vroeger mee rond. Ik vind dit er beter uitzien en heeft net dat tikkeltje meer charme. Ik weet niet of zoiets mogelijk is, of legaal is. Ik dacht te weten dat wagens na 93 dit niet meer mochten?

Als er iemand tips heeft waar ik zo'n lampen kan vinden mag je me dat met plezier laten weten.
Alle hints en tips zijn meer dan welkom..

Mvg,
Tokke
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Ook ik ben nieuw

Bericht door Peter 887 »

Welkom bij :wjw Tokke, en dat je maar een hoop veilige kilometers mag maken met je :T44EVER
En dat je ook een hop kunt opsteken van dit geweldige forum.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Ook ik ben nieuw

Bericht door ronald tdi »

:zwaai tokke, welkom hier.......
Plaats reactie