Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Cascavel stelt zich voor!

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Cascavel
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 feb 2013, 10:15

Cascavel stelt zich voor!

Bericht door Cascavel »

Dag allen!

Bij deze stel ik me even voor! Mijn naam is Justin van den Berg, nagenoeg 23 jaar oud en ben afkomstig uit het mooie Apeldoorn. De reden dat ik mij hier aanmeld is vanwege het zeer informatieve karakter van dit forum, en daarnaast uiteraard de gezamenlijke passie voor de Transporter!

In mijn dagelijks leven voer ik met heel veel plezier mijn functie als "commercieel binnendienst medewerker / verkoopadviseur" uit bij Volkswagen dealer Autohaas te Apeldoorn, op de afdeling bedrijfswagens uiteraard!

Verder ben ik van huis uit een echte Volvo fanaat (ik zeg op 't werk altijd maar zo: de eerste drie letters van het merk zijn goed). Mijn prive auto is dan ook een 850 sedan van 1994 en daarnaast hebben we thuis een T4 d.c. pick-up van 1998 :driveT4

Mijn hobbies zijn uiteraard, op de eerste plaats, auto's! Verder ben ik een voetballiefhebber, voornamelijk vanaf de bank en eredivisie live op tv ;) Ook de Nederlandse rallysport kan ik erg waarderen en ik ga dan ook regelmatig naar een binnenlandse rally.

Of ik op dit forum veel zal posten is nog maar de vraag, maar dat ik veel lees is een zekerheid!

Tot sprekens!

mvg. Justin a.k.a. Cascavel!
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Cascavel stelt zich voor!

Bericht door Peter 887 »

Welkom bij :wjw Justin, en dat je maar een hoop plezier kunt hebben op dit forum,
en een hoop info hier vandaan kunt halen.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Cascavel stelt zich voor!

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Justin, welkom hier.
Plaats reactie