Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
front
Re: front
zo heeft de term 'beugelbekkie' weer een nieuwe betekenis gekregen.
Initiator van http://www.camperfixx.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Leverancier van slaapbanken en bouwpakketten campermeubelen
- erik T5 371
Hiermee kan Boogy de klinkers dichterbij zijn werk schuiven! Scheelt extra sjouwen met stenen....
Ziet er goed uit, wel eens erover nagedacht om een MV bumper te plaatsen? Dit zal het geheel naar mijn mening nog mooier maken.
Succes, met dit project! Ik blijf je volgen..
Erik T5 371
Ziet er goed uit, wel eens erover nagedacht om een MV bumper te plaatsen? Dit zal het geheel naar mijn mening nog mooier maken.
Succes, met dit project! Ik blijf je volgen..
Erik T5 371
T5 2.5TDI 174PK Tiptr
T5GP 2.0TDI 140PK DSG
'10 tot '13 T5 2.5TDI 131PK 6bak
T5GP 2.0TDI 140PK DSG
'10 tot '13 T5 2.5TDI 131PK 6bak
Ziet er netjes uit mv bumper is een multivan bumper oogt wat mooier alleen als je die er opzet dan kan je de bullbar er niet meer op opzetten ik heb zelf een multivan bumper er op.
Op mijn vorige bus had ik een standaart uitvoering bumper en die had ik toen vervangen door een multivan bumper.
Maar je bus ziet er zo ook mooi uit!
Succes met je project
Op mijn vorige bus had ik een standaart uitvoering bumper en die had ik toen vervangen door een multivan bumper.
Maar je bus ziet er zo ook mooi uit!
Succes met je project
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik hoop niet dat het vet was,boogy schreef:Oké man thanks ja was vandaag bij Ferry die had dat ook gedaan en dat zag er wel vet uit ja
dat betekend weer wassen en poetsen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...