Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

In Productie

vragen over de T5
Plaats reactie
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

In Productie

Bericht door pamadana »

Als het goed is zijn ze deze week in de fabriek met mijn bus begonnen!!!!!
Hopelijk eind augustus geleverd.
174PK Tornado rood LWB 60`s.

http://www.beldebehanger.nl
JFR
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2007, 21:49
Locatie: Sleeuwijk
Contacteer:

Bericht door JFR »

Die van mij ook deze week in produktie.
Afwachten of de levertijd klopt.
Ook "60"editie wel met leren bekleding, ik weet niet
of dat nog vertraging geeft? Mij ook eind Augustus beloofd.
Wacht toch nog even met m'n T4 te verkopen.
T5 Sept 2007 174pk 60 edition
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

Bericht door pamadana »

Ligt er aan waar je de eventuele ombouw naar DC laat doen, dat leverd de meeste vertraging op.
Bij de" mijne" bouwt de dealer `m zelf om.
Pouw Deventer
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

Bericht door pamadana »

ik gisteren bericht gehad, bus onderweg naar nederland, schijnt 2 weken te duren dat ie bij de dealer staat( heb een speciale laten maken, komt helemaal uit australie haha), zal wel met logistiek te maken hebben.
de bus staat "gepland" om week 21 de werkplaats in te rijden en dan kan het feest beginnen, ombouw naar DC trekhaak en weet ik veel wat voor shit ze allemaal moeten doen.............
mijn verwachtingen zijn zeer hoog 174pk tornado rood 60`s pakket DC.
Groet Patrick
JFR
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2007, 21:49
Locatie: Sleeuwijk
Contacteer:

Bericht door JFR »

Gisteren ook even de dealer gebeld, volgende week wo komt de bus
naar nederland dat is dus 1 augustus, een week later na inbouw dubbele
cabine en leer staat die bij de dealer.
Vervolgens heeft deze 1 of 2 weken nodig om de rest klaar te maken.
Trekhaak, vloer, zijbekleding, inbouw pioneer avic 3dbt, ....
Dus week 34 kan ik rijden. :gekte :gekte
Nu nog m´n T4 even te koop zetten.
T4 2002 163000 102 pk gechipt naar 130 pk, DC, trekhhaak, parkeer
censoren achter, zilver metallic, Wijsneus met project ZWO lampen,
Project ZWO spoiler, LMV, airco, cruise control, nokia blue tooth, Tom
Tom inbouw met steun aan dashbord om te laden.APK tot juni 2008
EURO 11.000 EX BTW.
Voor de geintreseerde even mailen voor de Fotos, maar ga nu 3 weken
op vakantie. Dus ik zal even niet kunnen reageren.
T5 Sept 2007 174pk 60 edition
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 703
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:22
Locatie: Westfriesland

Bericht door Vinnie »

pamadana schreef:ik gisteren bericht gehad, bus onderweg naar nederland, schijnt 2 weken te duren dat ie bij de dealer staat( heb een speciale laten maken, komt helemaal uit australie haha), zal wel met logistiek te maken hebben.
de bus staat "gepland" om week 21 de werkplaats in te rijden en dan kan het feest beginnen, ombouw naar DC trekhaak en weet ik veel wat voor shit ze allemaal moeten doen.............
mijn verwachtingen zijn zeer hoog 174pk tornado rood 60`s pakket DC.
Groet Patrick
Hey Patrick,
ik kan het mis hebben, maar volgens mij zitten we al in week 30! :bonk
Kijk niet achterom, daar heb je spiegels voor!
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

Bericht door pamadana »

Hey Vinnie,

Ja ik weet dat we in week 30 zitten, maar ja laat ik `t zo zeggen.punt 1 wil ik `m hebben,punt 2 waarom moeten sommige dingen zolang duren, de bus hoeft toch niet anderhalf tot 2 en halve week bij de dealer te staan.
Laten ze eens tempo maken, ja ook in de vakantietijd ;-) haha en eh week 21 moet zijn 21 augustus ( ben helemaal van slag)
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

Bericht door pamadana »

Gisteren gebeld door de dealer,bus staat gepland om geleverd te worden voor 17 augustus( onder voorbehoud) hopelijk gaat `t dan gebeuren.
Heb de bus ook al 19 juni besteld hihihihi
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door HP Hulscher »

mijn bus is vorige week besteld (ik kwam langs voor APK van mijn oude bus, ff vragen hoe het met de bestelling is, ze weten van niets, de verkoper was met vakantie. Of ze even in zijn map wilden kijken en ja hoor daar zat ik! Dus op mijn verzoek is ie nu meteen besteld. Had ik bijna op zijn vakantie moeten wachten! mafkees!) en de (vervangende) verkoper zei dat er net nieuwe produktieplaatsen zijn vrijgekomen, dus zonder veel extra toeters en bellen (jaja ik weet het dit is weetjewel) zou het allemaal niet lang moeten duren.. Vol verwachting klopt mijn hart!
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

Bericht door pamadana »

Hey HP,

Al die verhalen over het leveren hier op WJW is volgens mijn dealer bullshit.
Het probleem ligt niet aan VW duitsland, maar aan de dealer zelf.Het heeft ook met kapitaal te maken van je dealer, ik heb `m gekocht bij POUW Deventer, is een redelijk grote vestiging.Kijk op moment van binnenkomst bij PON moet de bus ook betaald worden door de dealer.Als dat niet optijd gebeurt is de klant de dupe.Ook het ombouwen naar DC kan lang duren, mijn dealer doet dat zelf.Heeft zijn personeel speciaal opgeleid om dat te "mogen" doen, ik heb nl bussen gezien die van binnen compleet beschadigd zijn vanwege het ombouwen.
Heb ook bussen van mijn dealer gezien en werkelijk ( ik heb geen aandelen) maar het ziet er toppie uit.
Hopelijk schiet het voor jou ook een beetje op HP.
T5 Tornado rood LWB 174PK 60`s.
Groeten Patrick http://www.beldebehanger.nl
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door HP Hulscher »

ja als de verkoper zijn ordermap in de kast legt en op vakantie gaat gaat het allemaal niet sneller. Gelukkig had ik toevallig een afspraak voor de APK, anders had ik waarschijnlijk niet al geïnformeerd. Dat is geen slecht idee derhalve, na een week eens te vragen hoe het met de order staat. Maar misschien was dit een speciaal geval hoor, ik weet het niet. Mijn bus is in elk geval vrij standaard, moet alleen lat om lat in, maar enkele cabine, 60jaar pakket, geen leer. We zullen zien!
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

Bericht door pamadana »

Het maakt nix uit hoe je bus wordt standaard of uitgebreid.............het blijft iets moois..............
Ik werk sinds 2007 voor mezelf werkte daarvoor 17 jaar bij een baas heb ford transit gereden, opel vivaro 1.9CDTI dat was helemaal geweldig vergeleken met de ford uit `97 haha .alleen de DC van opel is zoooooooooo kort grrrrrrrrrrrrrrrrr.Nu een T4 uit `99 maar wordt gewoon oud nix extra`s erop . Kids worden groot dus ook voor prive gebruik wil ik ruimte hebben vandaar nu een VW.Die heeft toch van de bussen de fijnste DC.Zodra de bus bij de dealer is zal ik vast wat foto`s schieten.Ik ben nog wel opzoek naar 18 inch wielen......................geen 17 inch want daar zijn de banden het duurst van haha, ook ik let op de kleintjes haha
pamadana
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:14
Locatie: deventer
Contacteer:

Bericht door pamadana »

Pfffffff
Gisteren te horen gekregen dat ze mijn bus niet op 17 augustus kunnen leveren aan mij.Het wordt woensdag 23 augustus 10.30 uur `s morgens.
Kost me een dag! Maar dat heb ik er dan wel voor over..........
Patrick
JFR
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2007, 21:49
Locatie: Sleeuwijk
Contacteer:

Bericht door JFR »

Gisteren bij de dealer geweest, ze zeggen dat de bus ma 20 aug
binnen komt en za 25 Aug word afgeleverd ben zeer benieuwd :jumpklap
T5 Sept 2007 174pk 60 edition
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

Aan Pamadana: Voor zover ik weet zijn banden voor 17 inch velgen, toch wel een stuk goedkoper dan voor 18 inch velgen hoor....

Heb zelf op mijn vorige bus 18inch gehad, en mijn bandjes waren toen gewoon duurder als mijn velgen...

Groeten,

Niels949
T4 102 PK uit 2003
Plaats reactie