Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

beter starten

vragen over de T4
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Re: beter starten

Bericht door Fred-15 »

Heren heren !! mag ik u er even op wijzen:
Dat een VWT4 TRANSPORTER :jump GÉÉN busje is !!
u heeft het maar steeds over busjes en wagens ?? :bonk
voor een wagen span je een paard , en een busje is een Hyundai of een Toyota ding. :gekte
Ik zou dan ook graag willen dat u zich iets meer eerbiediger uitlaat over onze Transporters op dit zeer gerenomeerde forum.
En dan ook nog even dit wij Futters hebben meer dan 40 jaar intensief deel genomen aan de arbeids markt en getracht voor ons pensioen te zorgen (helaas) dit word idd door 3de opgevreten,
Als wij bij Ismet onze stam garage gaan koffie leuten dan gaan wij pas na 09.30 uur de weg op zo dat wij u hard werkende jongelingen niet in de wielen rijden, wij zijn ook altijd voor de spits thuis zo dat we met moeders nog even gezellig een kopje thee met een koekje kunnen nuttigen.
Dank u voor uw aandacht.
Fred-15 PDØWFS en Futter ( bijna met pensioen october)


. :bifun
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33934
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: beter starten

Bericht door Multivan Generation »

Als wij bij Ismet onze stam garage gaan koffie leuten dan gaan wij pas na 09.30 uur de weg op
Veel vroeger krijgt Juul jou het bed waarschijnlijk ook niet uit.. :bifun :bifun :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Re: beter starten

Bericht door Fred-15 »

Veel vroeger krijgt Juul jou het bed waarschijnlijk ook niet uit.. :bifun :bifun :bifun
Dat is ook helemaal niet nodig , ben meer als 40 jaar elke dag rond 05.00 uur op gestaan doe dat maar eens na jongeling !



. :bifun
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33934
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: beter starten

Bericht door Multivan Generation »

:yes
In het verleden behaalde resultaten.....
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: beter starten

Bericht door rick_k »

Ik werk momenteel 7 dagen in de week...
Iets met eigen bedrijf op poten zetten en dan ook nog fulltime bij een baas aan de gang.

Het is maar waar je voor kies. Ik ben nog van de oude stempel met me 25 jaar. Begonnen met werk dat ik 11 jaar oud was, naast school en vanaf me 16e gewoon bij een baas aan de gang. Dat zie je steeds minder. Mensen denken dan ook vaak dat ik nog niks weet. Maar goed, werk dus al bijna 10 jaar in de metaal en als vrachtautomonteur.

Best geinig vind ik dat zelf.

mvg Rick
Plaats reactie