Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Grill voorbumper Multivan t5

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maartenonnink
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 jul 2011, 13:47
Locatie: Leiden ZH

Grill voorbumper Multivan t5

Bericht door maartenonnink »

Beste Transporters.

Nadat ik een paaltje heb geraakt heb ik voor mijn transporter t5 een multivan voorbumper gekocht.
deze is nog zwart maar ga hem gebroken wit spuiten in de kleur van de rest van de wagen.

Ben gister begonnen met demonteren, kapjes van mistlichten en die daarboven kwamen gemakkelijk los.
Nu heb ik de voor kant van de bovenste gril ook los weten te krijgen, zijn hier en daar wat nippeltjes gebroken maar dat komt wel goed.

De rest van de grill wat achter het embleem zit zeg maar, weet ik niet hoe ik dit los zou moeten halen, dit lijkt gesoldeerd.
Ook de grill eronder, met de sierstrip lukt mij niet los te krijgen. Ook deze lijkt gesoldeerd/gelijmd aan de rest van de bumper.

Heeft iemand ervaring met deze te verwijderen en terug te plaatsen en kan mij hiermee even wegwijs maken.
Ik zit nog te twijfelen aan een embleemloze grill maar dan blijf je met dat halve rondje in je motorkap zitten dus denk dat ik t embleem zwart ga maken.

De onderste grill twijfel ik nog of ik die sierlijst wit maak of zwart hou.

Alvast bedankt
1.9 Tdi uit 2007
Kleur: Grauw-weis R902
Multivan voor bumper en koplampen
Gebruikersavatar
maartenonnink
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 jul 2011, 13:47
Locatie: Leiden ZH

Re: Grill voorbumper Multivan t5

Bericht door maartenonnink »

Heb alle soldeer punten los gesneden, grillen kwamen hierdoor los.
Iemand een idee hoe ik ze na het spuiten weer terug moet plaatsen? Lijmen misschien?

Hoop dat iemand met ervaring hiermee wat advies kan geven
1.9 Tdi uit 2007
Kleur: Grauw-weis R902
Multivan voor bumper en koplampen
Plaats reactie