Inmiddels ben ik er achter dat er een Hydronic D4W of D5W kachel in de auto zit... dat moet ik nog even goed uitzoeken. Als bedieningspanneel de Hydronic Miniklok.
Alles werkt.. echter trek ik mijn auto accu leeg als ik de standkachel gebruik
![neutral :ie](./images/smilies/ie.gif)
Wat ik wel zie is dat de bus (leefruimte) ventilator op de auto accu loopt, deze ventilator is ook nodig om de warme lucht van de kachel in de bus te blazen.
Volgens mij zou deze ventilator op de bus accu moeten draaien...! Net zo als de stand kachel denk ik.
Ik ben een newbie op dit gebied... maar is dit type kachel een warme lucht kachel of heeft deze een warmte wisselaar op het koel systeem?? (zie de motor temperatuurmeter niet oplopen tijdens het gebruik van de standkachel)
Als ik de kachel opstart komt er na een minuut of 10 warme lucht uit het vloer rooster, deze zit net achter de rechterstoel. Om warme lucht te krijgen moet ik wel de leefruimte ventilator op minimaal stand 1 zetten... Wat mij wel opvalt is het volgende... als ik de ventilator op een hogere stand zet de lucht niet erg warm meer. Wel een behoorlijke lucht verplaatsing maar weinig warmte. Standje 1 geeft het beste resultaat.
Wie heeft er ideeën..
Frans..